تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35174.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

شرکت Parrot پهپاد ANAFI را با قابلیت تصویربرداری 4K HDR معرفی کرد

کمپانی Parrot مدتی هست که تمرکز اصلی خود را روی مشتریان تجاری و کاربری های خاص قرار داده، با این وجود گاه به گاه نیز اقدام به تولید پهپادی جدید برای کاربران عادی می کند. Anafi جدیدترین ...

کمپانی Parrot مدتی هست که تمرکز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اصلی خود را روی مشتریان تجاری و کاربری های خاص قرار داده، با این وجود گاه به گاه نیز اقدام به تولید پهپادی جدید برای کاربران عادی می کند. Anafi جدیدترین محصول Parrot است که علاوه بر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مجهز بودن به یک دوربین متحرک 4K، قابلیت آن را دارد تا با جمع کردن بازوهایش آن را در یک کیف کوچک همه جا با خود ببرید.

دوربین در نظر گرفته شده برای Anafi مجهز به یک سنسور ۲۱ مگاپیکسلی بوده و می تواند ویدیوهای 4K HDR را با نرخ ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه ثبت و استریم نماید. ضمن این که امکان زوم اپتیکال ۲.۸ برابری نیز بدون افت کیفیت فراهم است. البته بهره مندی از لرزشگیر مکانیکی تنها در دو محور می تواند یک نقطه ضعف برای آن به حساب بیاید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

پهپاد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تا شونده Parrot با هر بار شارژ قادر است تا ۲۵ دقیقه و تا شعاع ۲.۵ مایلی در هوا باقی بماند. شارژ مجدد آن نیز از طریق یک درگاه USB-C میسر خواهد بود. سازنده وعده داده تا پهپاد جدیدش پروازی بسیار آرام و کم سر و صدایی داشته باشد که این یک مزیت واقعاً عالی در مقابل سایر پهپادها با وزوز طولانی و بلند ملخ هایشان است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

علاوه بر وجود یک کنترلر اختصاصی، کاربران قادر خواهند بود تا Anafi را از طریق اپلیکیشن جدید موبایل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های هوشمند نیز هدایت نمایند. از قابلیت های مهم اپ مذکور می تواند به مسیریابی بصری با استفاده از هوش مصنوعی، ثبت سلفی هوایی، ثبت اتوماتیک ویدیوهای هوایی از مناظر و همچنین ثبت تصاویر اسلوموشن و هایپر لپس اشاره کرد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

گذشته از همه قابلیت هایی که در بالا به آنها اشاره شد، آن چه احتمالاً بسیاری از خریداران را به سمت محصول تازه Parrot می کشاند، قیمت نسبتاً جذاب ۶۹۹ دلاری آن است که برای پهپادی در این رده کاملاً قابل قبول به نظر می رسد. نباید فراموش کرد که محصول مشابه DJI، یعنی Mavic Air دقیقاً ۱۰۰ دلار از Anafi گران تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone