🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15223.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تیزر جدید اپل موزیک بطور غیرمسقیم به سرویس موسیقی HiFi اشاره می‌کند

زبانه Browse در اپلیکیشن اپل موزیک تبلیغ مهمی را درباره آینده سرویس پخش موسیقی این شرکت نشان می‌دهد. در عنوان این تبلیغ نوشته شده: «آماده شوید – موزیک قرار است برای همیشه تغییر کند.» زیر ...

زبانه Browse در اپلیکیشن اپل موزیک تبلیغ مهمی را درباره آینده سرویس پخش موسیقی این شرکت نشان می‌دهد. در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - عنوان این تبلیغ نوشته شده: «آماده شوید – موزیک قرار است برای همیشه تغییر کند.» زیر این جمله لوگوی اپل موزیک را می‌بینیم که متحرک شده و احتمالا به سرویس HiFi - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - اشاره دارد.

طبق شایعات، اپل در چند وقت اخیر در حال آماده‌سازی سرویس جدید HiFi برای اپل موزیک بوده که امکان استفاده از آهنگ‌های بی‌اتلاف (Lossless) و شاید صدای فضایی (Spatial Audio) را فراهم می‌کند. زمان اعلام رسمی این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - خبر احتمالا سه‌شنبه همین هفته یعنی ۲۸ اردیبهشت ماه خواهد بود. لوگوی متحرک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - اپل Music که در این تبلیغ دیده می‌شود، حرکت نام این سرویس را از یک سو به سوی دیگر نشان می‌دهد که می‌تواند اشاره‌ای به قابلیت صدای فضایی باشد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان

افزون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - بر این، وب‌سایت 9to5Mac اشاراتی را در کد منبع این اپلیکیشن پیدا کرده که شامل دو اصطلاح Lossless و Hi Res Lossless است. قبلا در نسخه اندروید اپلیکیشن اپل موزیک هم اشاراتی به دو نرخ بیت بی‌اتلاف به‌صورت ۲۴ بیت ۴۸ کیلوهرتز و ۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز دیده شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - بود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان

اطلاعات موجود در اپ اندروید این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - سرویس حاکی از آن بود که استریم در بالاترین کیفیت احتمالا برای یک آهنگ ۳ دقیقه‌ای چیزی حدود ۳۶ مگابایت ترافیک اینترنت مصرف می‌کند. در کد این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - در کنار اشاره به صدای بی‌اتلاف، شاهد اصطلاحاتی مثل Dolby Atmos و Dolby Audio هم هستیم. پس شاید بعضی آهنگ‌ها برای استفاده از این فناوری‌ها آماده شوند و با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - کمک صدای فضایی تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران اپل موزیک به ارمغان بیاورند.

اولین شایعات مربوط به اپل موزیک HiFi حدود دو هفته پیش منتشر شد و اشاره به آن را در نسخه بتای iOS 14.6 دیدیم. برخی گزارش‌ها می‌گویند اپل ممکن است سرویس HiFi - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هیدج استان زنجان - را به‌صورت همزمان با نسل سوم ایرپاد معرفی کند، ولی عده دیگری از فعالان بازار معتقدند که این ایرفون بی‌سیم تا چند ماه دیگر معرفی نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone