🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32533.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

۱۱ موبایل میان رده سامسونگ اندروید اوریو را دریافت می کنند

برخی از میان رده های سری گلکسی عرضه شده طی دو سال اخیر تا زمستان سال جاری به اندروید اوریو مجهز خواهند شد. گوگل روز گذشته اندروید ۹ پای را برای موبایل های پیکسل منتشر ...

برخی از میان رده های سری گلکسی عرضه شده طی دو سال اخیر تا زمستان سال جاری به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اندروید اوریو مجهز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خواهند شد.

گوگل روز گذشته اندروید ۹ پای را برای موبایل های پیکسل منتشر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرد اما بسیاری از کمپانی های موبایل ساز مثل سامسونگ هنوز اوریو را هم در اختیار برخی کاربران خود قرار نداده اند. یکی از مهمترین ابزارهای توسعه بازار سامسونگ موبایل های میان رده این کمپانی است اما تنها تعدادی از آنها اندروید اوریو را دریافت کرده اند و حالا خبر رسیده که کمپانی کره ای تعدادی دیگر از میان رده های سری گلکسی را در ماه های آینده به این نسخه مجهز خواهد کرد.

برنامه بروزرسانی این موبایل ها به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - صورت رسمی توسط سامسونگ و در برنامه Samsung Members منتشر شده است. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بر اساس این لیست ۱۲ گجت از سری های J، A، C  و حتی On در صف انتظار اوریو قرار دارند که تاریخ عرضه برخی از آنها به دو سال قبل برمی گردد. تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان۷ مدل از این ۱۲ دستگاه با اندروید مارشمالو عرضه شده و بعدا به نوقا آپدیت شده اند، به عبارت دیگر اوریو دومین بروزرسانی برای این دستگاه ها به شمار می رود و این مساله نشان دهنده تلاش بیشتر سامسونگ برای پشتیبانی بهتر از کاربران است، آن هم در بازار میان رده ها که دریافت یک بروزرسانی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اندروید هم نعمتی قابل توجه به حساب  می آید.

لیست دستگاه های میان رده خوش اقبالی که قرار است به اوریو مجهز شوند و تاریخ این بروزرسانی ها عبارتست از:

  • گلکسی J7 Neo: آذر
  • گلکسی Tab A 2017: دی
  • گلکسی A9 Pro 2016: دی
  • گلکسی C7 Pro: دی
  • گلکسی C9 Pro: دی
  • گلکسی J2 2018: دی
  • گلکسی On5 2016: دی
  • گلکسی On7 2016: دی
  • گلکسی J7 2018: دی
  •  گلکسی J7 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 2017: دی
  •  گلکسی J7 Max: بهمن
  • گلکسی J7 2016: اسفند

البته کمپانی کره ای تاکید کرده که این لیست ممکن است بدون اطلاع قبلی دستخوش تغییر شده یا در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - صورت لزوم لغو شود. از قابلیت های نسخه اوریو می توان به حالت تصویر در تصویر، نوتیفیکشن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دات برای نمایش اعلان های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مربوط به اپ ها، امنیت بیشتر، شناسایی متن های انتخاب شده و غیره اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone