🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32531.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل دوباره تاکید کرد: مشتریان محصول ما نیستند

چندی پیش اظهارنظر تیم کوک درباره‌ی رسوایی‌های فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا  موجب شد که نگاه رسانه‌ها متوجه شرکت اپل گردد چرا که وی در آن زمان مدعی شده بود که اپل می توانست با ...

چندی پیش اظهارنظر تیم کوک درباره‌ی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - رسوایی‌های فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا  موجب شد که نگاه رسانه‌ها متوجه شرکت اپل گردد چرا که وی در آن زمان مدعی شده بود که اپل می توانست با فروش اطلاعات کاربرانش، پول کلانی به جیب بزند اما کمپانی کوپرتینویی این راه را انتخاب نکرده چرا که مشتریان این شرکت، محصولاتش به شمار نمی‌روند. حال سرپرست امور دولتی اپل نیز نظر تیم کوک را دوباره تکرار کرده و به گونه‌ای این جمله یکی از شعار‌های جدید اپل شده است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان

به تازگی «تیموتی پودرلی» سرپرست امور دولتی کمپانی کوپرتینویی نامه‌ای به «گرگ والدن» یکی از نمایندگان ایالت اورگن نوشت و اعلام نمود که مشتریان اپل، محصولاتش به شمار نمی‌روند.

این نامه در واقع جوابیه‌ی به سوالاتی بود که والدن یک ماه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - پیش مطرح کرده بود. در آن زمان وی نامه‌ای رسمی به اپل فرستاد که در آن موضع این شرکت در برابر حریم خصوصی کاربران پرسیده شده بود.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان

در واقع - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - سوال اصلی نماینده‌ی اورگن این بود که آیا از میکروفون سیری می‌توان برای گوش دادن به مکالمات کاربران استفاده کرد یا خیر. همچنین او درباره‌ی نحوه‌ی جمع آوری اطلاعات کاربران نظیر دیتای لوکیشین ‌آنها توسط اپل سوالاتی مطرح کرده بود.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان

حال سرپرست امور دولتی کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - در نامه‌ای به این نماینده اعلام نمود:

«ما باور داریم که حفظ حریم شخصی کاربران از اصول اولیه‌ی حقوق بشر به شمار می‌رود و به همین دلیل محصولات و سرویس‌هایمان  را طوری طراحی کرده‌ایم که جمع آوری اطلاعات کاربران را به کمترین حد ممکن برسانیم. اگر هم دیتایی از کاربر جمع کنیم،  به صورت کاملاً واضح - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - این مطلب را اعلام کرده و سعی می کنیم هویت کاربر و مشخصات دیگرش را در آن اطلاعات از بین ببریم. مشتریان، محصولات ما به شمار نمی‌روند چرا که مدل کسب و کارمان بر پایه‌ی جمع آوری اطلاعات بسیار زیاد از اطلاعات شخصی کاربران بنا نشده تا از آنها استفاده تبلیغاتی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - کنیم.»

جالب اینجاست که نماینده‌ی اورگن نامه‌ی مشابهی برای «لری پیج» مدیر عامل کمپانی آلفابت نیز فرستاده اما هنوز جوابیه‌ای برای آن منتشر نشده است.

 

تماشا کنید: انجام عملیات های مراقبتی در فضاهای بسته با پهپاد های خودران ممکن شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone