🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32523.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اولین هواگرد چین با 6 برابر سرعت صوت و با قابلیت حمل سلاح هسته ای آزمایش شد

در حالی که تنش تجاری بین ایالات متحده آمریکا و چین روز به روز شدت بیشتری می گیرد، مقامات چین از آزمایش اولین هواگرد ماورای صوت که می تواند سلاح های هسته ای حمل کند و ادعا ...

در حالی که تنش تجاری بین ایالات متحده آمریکا و چین روز به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - روز شدت بیشتری می گیرد، مقامات چین از آزمایش اولین هواگرد ماورای صوت که می تواند سلاح های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هسته ای حمل کند و ادعا شده قابلیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گذر از سیستم های دفاع موشکی را دارد، خبر داده اند.

دانشگاه آیرودینامیک هوافضای چین (CAAA) که در پکن قرار - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارد و مالک آن شرکت دولتی فناوری و علم هوافضای چین است اعلام - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرده اولین آزمایش موفقیت آمیز «Xingkong-2» که با نام «استاری اسکای-2» هم شناخته - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می شود را به انجام رسانده اند.

تجهیزات ماورای صوت سرعتی حداقل 5 برابر صوت دارند. این موشک های ماورای صوت می توانند به فضا پرواز کنند، در ادامه به سمت پایین باز گردند و مشابه با یک هواپیما مسیر خود در سرعت بالا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را ادامه می دهند. در عین حال مسیر حرکت کم ارتفاع آنها شناسایی توسط ماهواره ها و رادارها را مشکل می کند. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استاری اسکای-2 توسط راکت های چند مرحله ای به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فضا ارسال می شود و پس از جداسازی راکت ها، پرواز مستقل خود را شروع می کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

بنا بر ادعای بیانیه CAAA که دو روز قبل منتشر شده استاری اسکای-2 موفق شده به بیش از 6 برابر سرعت صوت یا به عبارتی 7344 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. دانشگاه آیرودینامیک هوافضای چین اعلام نکرده از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چه فناوری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هایی برای این وسیله استفاده شده است.

به گفته CAAA استاری اسکای-2 در حین پرواز چندین چرخش و مانورهای دیگر انجام داده و پس از آن با موفقیت فرود آمده. همچنین گفته شده که در حین دستیابی به سرعت بالا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سیستم محافظت گرمایی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آزمایش شده است.

سازمان های نظامی کشورهای مختلفی از سراسر جهان سال ها است مسابقه توسعه تسلیحات ماورای صوت را آغاز کرده اند. در سال 2015 ایالات متحده خبر از هدف خود برای توسعه چنین سلاح هایی تا سال 2023 داد. روسیه نیز اخیراً اولین موشک ماورای صوت خود را آزمایش کرده بود.

استاری اسکای-2 اولین waverider چینی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است. این نوع هواگردهای ماورای صوت از امواج شوک تولید شده توسط خود به عنوان سطح نیروی بالا برنده استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ولان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ احیانا 700 دستگاه خمینی شهر هم کولر گازی توشیبا RAS-24EKH-AR هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در 700 دستگاه شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone