🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32513.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه نسخه بتای فورتنایت برای اندروید را دانلود کنیم؟

دقایقی پیش و در جریان رویداد رونمایی از گلکسی نوت 9 تیم سویینی، مدیرعامل اپیک گیمز، روی استیج حاضر شد و بعد از انتظارات فراوان به صورت رسمی از فورتنایت اندروید رونمایی کرد. برخلاف چیزی ...

دقایقی پیش و در جریان رویداد رونمایی از گلکسی نوت 9 تیم سویینی، مدیرعامل اپیک گیمز، روی استیج حاضر شد و بعد از انتظارات فراوان به صورت رسمی از فورتنایت اندروید رونمایی کرد. برخلاف چیزی که انتظار داشتیم صحبتی از اینکه بازی یک ماه در انحصار گلکسی نوت 9 خواهد بود، نشد و به جای آن سویینی از بتا فورتنایت اندروید به همراه بعضی مزایای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ظاهری دیگر پرده برداشت.

نسخه آزمایشی بازی هم اکنون در دسترس است و کاربران گوشی‌های گلکسی اس 7، اس 8، اس 9، نوت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - 8 و تبلت گلکسی تب 3 می‌توانند بازی را دانلود کنند. در ادامه گلکسی نوت 9 و گلکسی تب 4 هم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - به این جمع اضافه خواهند شد. اما برای دانلود بازی روی این دیوایس‌ها دو راه پیش روی‌تان دارید.

می‌توانید از طریق فروشگاه خود سامسونگ که با نام Galaxy Apps شناخته می‌شود، بازی را بگیرید یا از اپلیکیشن Game Launcher این کمپانی فایل نصب اولیه را دریافت کنید. بعد از این کار نوبت به دانلود دیتای درون بازی می‌رسد و بسته به گوشی رقم دیتا متفاوت خواهد بود: 820 تا 1800. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - بعد از اتمام دانلود و اجرای فورتنایت اندروید، حالا بازی از شما می‌خواهد تا وارد اکانت‌تان شوید.

اگر قبلا فورتنایت را روی دیگر پلتفرم‌ها تجربه کرده‌اید حالا کافیست با همان اکانت وارد نسخه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - اندروید شوید تا تمام آیتم‌هایی که قبلا خریده بودید را اینجا هم بتوانید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - استفاده کنید. بتا فورتنایت اندروید تا سه روز در انحصار گوشی‌های سامسونگ خواهد بود و در 12 آگوست (21 مرداد) دارندگان دیگر دیوایس‌ها نیز می‌توانند بازی را تجربه کنند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

اگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوست دارید بازی را همان لحظه که بقیه دیوایس‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - اندرویدی آمد تجربه کنید، می‌توانید برای ثبت نام بتا فورتنایت اندروید به وب سایت اپیک گیمز بروید. البته پیش از این کار مطمئن شوید که گوشی‌تان از نسخه آزمایشی بازی پشتیبانی می‌کند:

  • گوگل: پیکسل و پیکسل XL / پیکسل 2 و پیکسل 2XL
  • ایسوس: ROG Phone / زن فون 4 پرو، زن فون 5Z - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - و زن فون V
  • اسنشال: PH-1
  • هواوی: آنر 10، آنر پلی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - و آنر وی 10 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - / میت 10، میت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - پرو و میت RS / نووا 3 / پی 20 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - و پی 20 پرو
  • نوکیا: نوکیا 8
  • وان پلاس: وان پلاس 5، 5 تی و 6
  • ال‌جی: جی 5، جی 6، جی 7 و جی 7 تینکیو (ThinQ) / - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - وی 20، وی 30 و وی 30+
  • ریزر: ریزر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - فون
  • شیائومی: بلک شارک / می 5، می 5S، می 5S پلاس، می 6، می 6 پلاس، می 8، می 8 اکسپلورر و می 8SE / می میکس، می میکس 2 و میکس 2S / می نوت 2
  • ZTE: اکسون 7، اکسون 7S و آکسون M / نوبیا، نوبیا Z11، نوبیا Z17 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - و نوبیا Z17S

بعد از اینکه مدت زمان انحصاری بتا فورتنایت اندروید برای سری گلکسی سامسونگ به پایان رسید، گوشی‌های لیست بالا می‌توانند نسخه آزمایشی بازی را اجرا کنند. البته اپیک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - گیمز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - لیست دیگری را منتشر کرده و از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - اسمارت‌فون‌هایی نام برده که هر چند فعلا از بتا بازی پشتیبانی نمی‌کنند ولی تیم سازنده در تلاش است تا به زودی آن را به این دیوایس‌ها هم بیاورد:

  • اچ تی سی: اچی تی سی 10، اچ تی سی یو آلترا، اچ تی سی U11، اچ تی سی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - U11+ و اچ تی سی U12+
  • لنوو: موتو Z، موتو Z دروید و موتو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - Z2 فورس
  • سونی: اکسپریا XZ، اکسپریا XZS، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ2

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

اگر گوشی‌هایتان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - جزو هیچکدام از این لیست‌ها نبود، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - هنوز یک روزنه امید وجود دارد. اپیک گیمز به همراه این دو لیست حداقل سیستم مورد نیاز بازی را که پیشتر لو رفته بود نیز به صورت رسمی منتشر کرد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - و با توجه به آن، احتمالا در زمان عرضه دیوایس‌های بیشتری از فورتنایت اندروید پشتیبانی می‌کنند:

  • سیستم عامل: اندروید 5 یا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - بالاتر
  • رم: 3 گیگابایت یا بیشتر
  • نوع پردازنده: آدرنو 530 یا مدل‌های جدیدتر و Mali-G71 MP20 ،Mali-G72 MP12 یا مدل‌های جدیدتر

حالا سوال اینجاست؛ قضیه 30 روز انحصاری چه می‌شود؟ انگار منابع داخلی یک صفر اضافه دیدند و قرارداد سامسونگ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - با اپیک گیمز تنها 3 روز بود؛ کمترین مدت زمانی که یک بازی تاکنون انحصاری زمانی شده است. بد نیست بدانید گلکسی نوت 9 در تاریخ دوم شهریور و با قیمت پایه 1000 دلار عرضه خواهد شد.

بررسی ویدیویی آسفالت 9 را تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone