🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32517.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پنتاگون استفاده از اپ‌های رهگیر موقعیت را ممنوع کرد

به تازگی پنتاگون گزارش داده که کارکنان ارتش و وزارت دفاع آمریکا دیگر اجازه ندارند در مناطق عملیاتی از قابلیت رهگیر موقعیت گوشی‌هایشان بهره ببرند. این مطلب بدین معنی است که دیگر نمی‌توان اپ‌هایی که از این ...

به تازگی پنتاگون گزارش داده که کارکنان ارتش و وزارت دفاع آمریکا دیگر اجازه ندارند در مناطق عملیاتی از قابلیت رهگیر موقعیت گوشی‌هایشان بهره ببرند. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این مطلب بدین معنی است که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دیگر نمی‌توان اپ‌هایی که از این قابلیت استفاده کرده و بر اساس آن فعالیت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌کنند را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در این مناطق بکار برد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

یکی از سخنگویان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این وزارت باور دارد که ممنوعیت این گونه اپ‌ها قدمی ضروری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در راستای تامین امنیت کارکنان ارتش و وزارت دفاع به شمار می‌روند.

چندی پیش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک اپلیکیشن تندرستی به نام استراوا نقشه‌‌ی گرمایی فعالیت کاربرانش در سراسر جهان را منتشر کرد که به طور اتفاقی، محل چند پایگاه ارتش ایالات متحده را نشان می‌داد. این مسئله موجب شد که تحقیقاتی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - طولانی درباره‌ی اپ‌هایی که از قابلیت رهگیر موقعیت استفاده می‌کنند، آغاز گردد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در یادداشتی که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پنتاگون درباره‌ی این ممنوعیت منتشر کرده، اشاره شده کاربران تا زمانی که در مناطق عملیاتی حضور دارند، نمی توانند از قابلیت ردیاب موقعیت جغرافیایی روی اپلیکیشین‌های گجت‌های دولتی یا غیر دولتی استفاده کنند.

باید متذکر شد که مناطق عملیاتی ایالات متحده آمریکا تنها شامل منطقه‌های جنگی عراق، افغانستان و سوریه نمی‌شود بلکه اروپای شرقی و آفریقا نیز جزو موقعیت‌هایی است که هزاران سرباز برایشان فرستاده می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

البته اینکه پنتاگون استفاده از اپ‌های رهگیر موقعیت را ممنوع کند، چندان دور از تصور نبود چرا که دیتای منتشر شده توسط اپلیکیشن سلامتی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استراوا، زنگ خطری برای مسئولین پنتاگون به صدا درآورد تا آنها از خطرات احتمالی قابلیت رهگیری موقعیت باخبر شده و به سرعت اقدامی برای آن درنظر بگیرند.

این مسئله موجب شده که بحث تازه‌‌ای در حوزه‌‌ی نحوه‌ استفاده ارتش از تکنولوژی و مسئله امنیت سایبری این ارگان مطرح شود چرا که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پنتاگون چندین سال است که با افزایش استفاده کارکنان ارتش از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها دچار مشکل شده و برای این موضوع راه حل‌های متنوعی را آزمایش می‌کند.

حال باید دید این تصمیم پنتاگون در ممنوعیت استفاده از اپ‌هایی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با قابلیت رهگیر موقعیت چه تاثیری در امنیت این ارگان خواهد گذاشت.

 

تماشا کنید: سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون دلاری پنتاگون برای پیدا کردن فرازمینی‌ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone