🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32520.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قیمت و هدایای گلکسی نوت 9 در سایت سامسونگ اعلام شد

در حالی که تنها یک روز به رونمایی رسمی از گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ باقی مانده، قیمت و هدایای همراه این گوشی در سایت ویتنام سامسونگ منتشر شده است. بر این اساس نسخه با ...

در حالی که تنها یک روز به رونمایی رسمی از گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ باقی مانده، قیمت و هدایای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - همراه این گوشی در سایت ویتنام سامسونگ منتشر شده است.

بر این اساس نسخه با 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 25 میلیون دانگ ویتنام قیمت خواهد داشت و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - برای نسخه 512 گیگابایتی قیمتی در حدود 29.5 میلیون دانگ تعیین شده است.

با تبدیل این مقادیر به دلار آمریکا اعداد 980 و 1180 دلار به دست می آید البته باید اشاره کرد که بازارهای ایالات متحده و ویتنام با هم تفاوت های عمده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - ای دارند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان

از سوی دیگر رونالد کوانت، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی گمانه زنی هایی در مورد قیمت این گوشی را منتشر کرده. بنا بر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - ادعای او نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایت 899 پوند بریتانیا قیمت خواهد داشت که معادل با حدود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - 1160 دلار می شود. برای نسخه 512 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - گیگابایتی نیز قیمت 1099 پوند یا معادل با 1420 دلار تعیین شده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان

اما گفته شده که سامسونگ مطابق با رسم سال های اخیر قصد دارد لوازم جانبی را نیز با گلکسی نوت 9 به خریداران ارائه دهد.

در بین این تجهیزات شارژر بیسیم رایگان، تبدیل USB-C به HDMI برای پشتیبانی از داک دکس، کاور Clear View برای گوشی و هدفون بیسیم JBL Inspire 700 به چشم می خورند. با این حال این موارد به اندازه هدفون بیسیم 299 دلاری AKG Y50 BT که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - اخیراً در بسته گلکسی نوت 9 مشاهده شده بود، هیجان انگیز به نظر نمی رسد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان

در صورت فروش جداگانه، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - شارژر بیسیم سریع و کاور Clear View که به آنها اشاره شد، در ایالات متحده قیمتی حدود 30 دلاری دارند. هدفون بیسیم JBL Inspire 700 هم برچسب قیمت 80 دلاری خورده است.

در نهایت باید اشاره - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر لاهیجان استان گیلان - کرد که احتمالاً لوازم جانبی رایگان عرضه شده به همراه نوت 9 بسته به کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود.

گلکسی نوت 9 فردا 18مرداد در ساعت 19:30به طور رسمی معرفی می شود. با پوشش زنده دیجیاتو از این مراسم همراه باشید.

 

تماشا کنید: طرح خلاقانه گوشی هابل فون با دو چیپست اسنپدراگون 855

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامونا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا کوهبنه لاهیجان خدمات دارید
پاسخ: بله در کوهبنه شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone