🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32536.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پوسترهای تبلیغاتی جدید گلکسی نوت ۹ از قابلیت های این موبایل می گویند [به روزرسانی]

تنها دو روز به رونمایی از گلکسی نوت ۹ باقی مانده اما منابع مطلع دست بردار درز اطلاعات داخلی سامسونگ نیستند و این بار نوبت به تصاویر تبلیغاتی قابلیت های جدید دوربین و S Pen رسیده ...

تنها دو روز به رونمایی از گلکسی نوت ۹ باقی مانده اما منابع مطلع دست بردار درز اطلاعات داخلی سامسونگ نیستند و این بار نوبت به تصاویر تبلیغاتی قابلیت های جدید دوربین و S Pen رسیده است.

این تصاویر پیش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - از هر چیز طراحی S Pen و تجهیز آن به بلوتوث را تایید کرده اند که امکان کنترل از راه دور موبایل را فراهم می سازد. بر این اساس با فشردن کلید روی قلم می توان مواردی نظیر دوربین، نمایش محتوا و اپ ها را کنترل کرده و آن را برای موارد خاص سفارشی سازی کرد. تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندراناین تصاویر افزایش حساسیت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - قلم و پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - آن از ۴۰۹۶ سطح مختلف از فشار را هم تایید می کنند که کنترل فوق العاده دقیقی را حین ترسیم اشکال یا نگارش دستی به ارمغان می آورد. تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندراندر یکی دیگر از این تصاویر شاهد جزییاتی درباره دوربین گلکسی نوت ۹ هستیم که سامسونگ برای توصیف آن از عبارت Intelligent Camera به معنی دوربین هوشمند استفاده کرده است. البته این نامگذاری چندان بی دلیل نیست چرا که دوربین گلکسی نوت ۹ به صورت خودکار منظره را تشخیص داده و رنگ ها، بالانس سفیدی و کنتراست تصویر را مطابق با آن به بهترین شکل تنظیم می کند. علاوه بر این موارد نامطلوب در تصویر مثل مات شدگی را شناسایی کرده و در رفع آنها به کاربر کمک می کند.تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندراندر نهایت شاهدیم که گلکسی نوت ۹ برای اتصال به مانیتور، کیبورد و ماوس نیازی به داک اتصال DeX Pad نداشته و از طریق کابل و درگاه USB C به سیستم متصل می شود. به لطف این قابلیت می توان تصویر روی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - موبایل را به نمایشگری بزرگتر انتقال داده یا از موبایل به عنوان دسکتاپی کوچکتر استفاده کرد.

علاوه بر این سامسونگ برای اولین کسانی که گلکسی نوت ۹ را پیش خرید می کنند هدایایی از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - قبلی هدفون بی سیم AKG Y50 BT که معمولا ۲۹۹ دلار قیمت دارد یا ۱۵ هزار شارژ اکانت فورتنایت را در نظر گرفته و حالا یکی از کاربران ردیت با انتشار تصاویری از جعبه هدایای این موبایل، خبر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - مذکور را تایید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - کرده است.تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندرانبه گفته این منبع کلید S Pen به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - عنوان ریموت شاتر دوربین عمل کرده و با دو بار فشار دادن آن بین دوربین اصلی و سلفی جابجا می شوید. علاوه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - بر این با ۴۰ ثانیه شارژ قلم هوشمند، می توان ۳۰ دقیقه با آن کار کرد.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۱۶ مرداد]

 

به روزرسانی

«رونالد کوانت»، افشاگر معروف دنیای فناوری امروز با انتشار رندرهایی با کیفیت از رنگ های مختلف گلکسی نوت ۹ روی حتمی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - بودن قابلیت هایی نظیر باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت، دوربین مجهز به هوش مصنوعی و قلم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - برخوردار از بلوتوث تاکید کرده است.

 

تماشا کنید: طرح خلاقانه گوشی هابل فون با دو - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - چیپست اسنپدراگون ۸۵۵

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone