🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32549.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری جدید امکان نفوذ ساده به وای فای را فراهم می کند

آسیب پذیری وای فای که در پروتکل های WPA و WPA2  کشف شده برای هکرها امکان شکستن پسورد وای فای را به سادگی و در مدتی کوتاهتر نسبت به روش های پیشین فراهم می کند. ...

آسیب پذیری وای فای که در پروتکل های WPA و WPA2  کشف شده برای هکرها امکان شکستن پسورد وای فای را به سادگی و در مدتی کوتاهتر نسبت به روش های پیشین فراهم می کند.

این رخنه امنیتی در حالی یافت شد که محققی به نام «جنس استاب» در حال انجام آزمایش هایی روی پروتکل امنیتی WPA3 بود. در واقع او در جستجوی تفاوت های بین دو استاندارد بود. استاب در ادامه به تشریح نحوه حمله پرداخته است.

بسیاری از روش های حمله علیه شبکه های وای فای این گونه عمل می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - کنند که برای اتصال یک کاربر منتظر می مانند تا اطلاعات فرایند دست دهی بین کاربر و شبکه را ضبط کنند. پس از آن حمله جستجوی فراگیر برای یافتن پسوردها آغاز می شود. روشی که استاب - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - یافته نیازی به کاربر نهایی ندارد. به جای آن تنها بر اساس شنود یک بسته داده عمل می کند.

روش جدید روی تمامی شبکه های وای فای WPA و WPA2 امن که قابلیت رومینگ مبتنی بر PMKID روی آنها فعال شده قابل اجرا است و می تواند پسوردهای لاگین را در حالت PSK یا Pre-Shared Key به راحتی بیابد. PMKID کلیدی است که برای برقراری اتصال بین کاربر و اکسس پوینت مورد نیاز است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران

اما در مورد WPA3 شرایط متفاوت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - است. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - از آنجایی که استاندارد جدید وای فای از پروتکل پیاده سازی کلید جدیدی به نام تأیید هویت همزمان برابر (Simultaneous Authentication of Equals یا SAE) استفاده می کند. با چنین روشی قابل نفوذ نیست.

استاب اشاره کرده که در این روش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - تنها در حدود 10 دقیقه می توان حمله موفق را انجام داد و البته این موضوع به میزان نویز روی کانال وای فای مورد نظر در محیط هم بستگی دارد.

به این ترتیب هکر می تواند به شبکه های وای فای آسیب - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - پذیر نفوذ کند و این در حالی است که نیازی به اطلاعات دیگری از کاربران - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - یا دیگر دستگاه ها نیز ندارد. استاب در نهایت گفته که نمی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - داند کدام روترها از این آسیب پذیری رنج می برند. او معتقد است هر روتر مدرنی که از پروتکل های IEEE 802.11i/p/q/r با فعال بودن حالت رومینگ بهره ببرد می تواند آسیب پذیر باشد.

 

تماشا کنید: پلان؛ کنترل ماشین ها - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قائمشهر استان مازندران - با فکر انسان در آینده نزدیک

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone