🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32521.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اندروید پای چگونه مصرف باتری گوشی ها را کاهش می دهد؟

گوگل در سال های اخیر تلاش بسیاری را برای بهینه سازی مصرف باتری در اندروید صورت داده و حالا حاصل آن را جدیدترین نسخه این سیستم عامل شاهدیم. یکی از قابلیت های مهم اندروید پای ...

گوگل در سال های اخیر تلاش بسیاری را برای بهینه سازی مصرف باتری در اندروید صورت داده و حالا حاصل آن را جدیدترین نسخه این سیستم عامل شاهدیم.

یکی از قابلیت های مهم اندروید پای که گوگل دیروز معرفی کرد Adaptive Battery است که به لطف همکاری بین واحد هوش مصنوعی هوش مصنوعی آلفابت به نام Deepmind و اندروید میسر شده است.

Adaptive Battery با بهره گیری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روزانه از هوش مصنوعی، یادگیری عادات کاربر و تنظیم برنامه های پس زمینه بر اساس آن مصرف باتری را کاهش می دهد. این کاهش از طریق غیرفعال کردن بخش هایی از سیستم در بازه های زمانی مشخص یا پاکسازی رم از اپ هایی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند، صورت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می گیرد.تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان

برای مثال اگر شما ساعت ۷ صبح - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیام هایی دریافتی را چک کرده و سپس تا زمان نهار گوشی را کنار می گذارید، اندروید یاد می گیرد که با پاکسازی این اپ ها از مموری و رفرش نکردن آنها انرژی را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ذخیره کند. Adaptive Battery علاوه بر AI مدیون رهگیری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فعالیت های کاربر در این سیستم عامل است که سابقه آن به مدت ها قبل باز می گردد.

بنابرین اگر در طول روز دائما سرگرم کار با موبایل باشید این قابلیت چندان مصرف باتری موبایلتان را کاهش نخواهد داد. با این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حال یکی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از مزایای پاکسازی برنامه های غیر ضروری این است که اپ های پرکاربرد در مموری قرار می گیرند تا به محض آنلاک کردن موبایل در دسترس - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بوده و نیازی به بارگذاری مجدد داده های آنها نباشد.

اگر شما هم به عنوان یک کاربر پیکسل دیروز اندروید پای را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دریافت کرده اید باید بدانید که نصب این نسخه اندروید بلافاصله به بهبود باتری منجر نمی شود چرا که سیستم هوش مصنوعی Adaptive Battery پیش از هر چیز باید عادات کاربر را یاد بگیرد که حداقل یک هفته طول می کشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سانوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شرکت شما دور و بر شهرک میلاد شاهین شهر برای کولر گازی توشیبا تعمیرکار داره
پاسخ: بله در شهرک میلاد شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone