🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32532.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ماراتون ۴۸ ساعته دانشگاه شریف برای برنامه نویسان موبایل برگزار می‌شود

ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور از تاریخ 15 الی 17 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این رویداد از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور است که از سال ...

ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور از تاریخ 15 الی 17 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این رویداد از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور است که از سال 1392 تاکنون 5 دوره آن در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است.

در این مسابقات تیم‌های برنامه‌نویسی 48 ساعت فرصت دارند تا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه که حوزه‌های آن توسط کمیته ارتباط با صنعت تعیین شده را طراحی و به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد شرکت کنندگان نظارت می‌کنند. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در انتها تیم‌های برتر با نظر داوران به مرحله نهایی راه پیدا کرده و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را به داوران ارائه کنند.

ثبت نام در این مسابقات تا 31 مرداد ماه ادامه دارد. تیم‌های علاقمند به شرکت در مسابقه می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مسابقات ماراتون مراجعه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنند. همچنین سرفصل مسابقات به زودی در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت کنندگان توسط تیم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داوری که از اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف هستند و مدیریت آنها بر عهده «دکتر ربیعی» مدیر آزمایشگاه و مدیر گروه فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف است، مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

در این مسابقات ایده‌های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بکر و خلاقانه تیم‌های برنامه نویسی برجسته کشور شناسایی شده و پس از آن این تیم‌ها وارد بازار کار می‌شوند. ضمن آنکه جوایزی نقدی هم به سه تیم اول اهدا می‌شود.

گفتنی‌ست که ثبت نام در ماراتون رایگان است اما ظرفیت این مسابقات محدود و اولویت با تیم‌هایی‌ است که زودتر ثبت نام کرده باشند. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تیم‌های شرکت کننده در قالب گروه‌های 2 تا 4 نفره - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خواهند بود که در مدت زمان 48 ساعته ماراتون امکان خروج از محل مسابقه را نخواهند داشت. البته تامین محل استراحت، وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها و اینترنت پرسرعت بر عهده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برگزار کننده ماراتون است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone