🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32538.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

همزمان با ۲۴ سالگی؛ همراه اول در نوسازی مدارس کرمانشاه مشارکت می‌کند

شرکت همراه اول، امروز به مناسبت روز خبرنگار و عرضه اولین سیم کارت در ایران که به ۲۴ سال پیش باز می‌گردد، مراسمی برگزار کرد که طی آن تفاهم‌نامه‌ای برای نوسازی مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ...

شرکت همراه اول، امروز به مناسبت روز خبرنگار و عرضه اولین سیم کارت در ایران که به ۲۴ سال پیش باز می‌گردد، مراسمی برگزار کرد که طی آن تفاهم‌نامه‌ای برای نوسازی مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سایر مناطق محروم کشور با سازمان نوسازی، توسعه و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - تجهیز مدارس کشور امضا شد.

حمید فرهنگ، مدیرعامل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - همراه اول در این مراسم ضمن ارائه آماری مختصر از فعالیت‌های شرکت متبوع خود از جایگاه این اپراتور در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - کشور و منطقه گفت: «همراه اول در ایران و خاورمیانه از نظر تعداد مشترک رتبه نخست، در آسیای جنوبی رتبه هفتم و در جهان در بین ۱۰۰۳ اپراتور تلفن همراه، رتبه هجدهم را داراست.»

در بخشی دیگر از صحبت‌های خود، حمید فرهنگ به رکوردشکنی کاربران همراه اول اشاره کرد: «طی سال ۴ ماه اول سال ۹۷ ترافیک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیتای همراه اول نسبت به سال قبل آن ۲.۶ برابر رشد کرده و در مجموع روند ترافیک دیتا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - در شبکه (ماهانه)، ۱۶۴ برابر رشد داشته است. در ۵ سال گذشته درآمد حاصل از دیتا در همراه اول ۲۸  برابر رشد داشته و به ۳۵۰۰ میلیارد تومان رسید.»

او در ادامه به رتبه شفافیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - اطلاع رسانی همراه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - اول نیز گریزی زد و گفت: «در آخرین ارزیابی صورت گرفته یعنی پایان سال ۹۶، همراه اول در بین ۳۰۲ شرکت بورسی موفق به کسب عنوان دوم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - شفافیت شده است. خوشبختانه در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۶، براساس گزارشات ارائه شده، همراه اول برای پنجمین سال پیاپی، موفق به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - کسب نظر مقبول - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - حسابرس مستقل شده است و این مسأله با توجه به درآمد بیش از ۱۲۴۷۱ میلیارد تومانی همراه اول در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - سال ۹۶ قابل توجه است. همچنین همراه اول در همین راستا موفق شد تندیس زرین هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کند.»

در تفاهم نامه امضا شده میان همراه اول و سازمان نوسازی مدارس، مقرر شده که این شرکت مبلع ۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه اختصاص دهد. تفاهم نامه دوم اما در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر صایین قلعه استان زنجان - خصوص اعطای کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مشترکین همراه اول است و از طریق سامانه #۲۴* می‌توان برای کمک‌رسانی اقدام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone