تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20652.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای ویدیوی تبلیغاتی سری گلکسی نوت ۲۰ پیش از رونمایی رسمی

ویدیویی تبلیغاتی از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا لو رفته که تقریبا تمام مشخصات اصلی آنها را فاش می‌کند. یکی از افشاگران باسابقه دنیای فناوری ویدیویی تبلیغاتی مربوط به اپراتور AT&T منتشر کرده ...

ویدیویی تبلیغاتی - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا لو رفته که تقریبا تمام مشخصات اصلی آنها را فاش می‌کند.

یکی از افشاگران باسابقه دنیای فناوری ویدیویی تبلیغاتی مربوط به اپراتور AT&T منتشر کرده است که تقریباً تمامی مشخصات گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا را نشان می‌دهند. در این کلیپ مدل 5G گلکسی نوت ۲۰ در رنگ سبز و گلکسی نوت ۲۰ اولترا در رنگ برنز به نمایش درآمده و مجهز شدن آنها به چیپست - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پرچمدار اسنپدراگون +865 (برای مدل‌های آمریکایی) تأیید می‌شود.

از دیگر نکات قابل توجه این ویدیو می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی دینامیک امولد Infinity-O در گلکسی نوت ۲۰ و - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایشگر ۶.۹ اینچی امولد Infinity-O در گلکسی نوت ۲۰ اولترا اشاره کرد. علاوه بر این نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتزی نمایشگر مدل اولترا تأیید - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده است.

در ادامه به قلم S Pen بهبود یافته در گلکسی نوت ۲۰ و - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مدل اولترا - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اشاره می‌شود که تجربه «قلم بر کاغذ» واقعی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. به نظر می‌رسد سامسونگ در همکاری با مایکروسافت قابلیتی - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را به این دو گوشی آورده که تبدیل یادداشت‌ها - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به فایل پاورپوینت و ورد را بوسیله - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اپ Samsung Notes - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - امکان پذیر می‌کند.

در ادامه ویدیو به بهبود مدیریت یادداشت‌ها در اپ Samsung Notes و همچنین فیلمبرداری با رزولوشون 8K و امکان عکسبرداری ۳۳ مگاپیکسلی از فایل ویدیویی اشاره می‌شود.

ویدیوی یاد شده همچنین مجهز شدن نوت ۲۰ اولترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با بزرگنمایی فضایی ۵۰ برابری را تأیید می‌کند. گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نیز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با بزرگنمایی فضایی ۳۰ برابری مجهز شده است. با استناد به این ویدیو گلکسی نوت ۲۰ و مدل اولترا به ترتیب باتری - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۴۳۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهند - تعمیرات یخچال دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داشت. مدل کوچکتر در سه رنگ سبز، نقره‌ای و برنزی و مدل اولترا در رنگ‌های مشکی، برنزی و سفید به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone