تعمیرات یخچال دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20650.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پوتین خرید کالا با ارز دیجیتال را ممنوع کرد

لایحه روسیه برای تنظیم بازار ارزهای دیجیتال با امضای رئیس جمهور این کشور، ولادیمیر پوتین به تصویب رسید. ارزهای دیجیتال در این کشور قانونی می‌شوند، اما استفاده از آن‌ها برای پرداخت هزینه‌ها ممنوع است. به ...

لایحه روسیه برای تنظیم بازار ارزهای دیجیتال با امضای رئیس جمهور این کشور، ولادیمیر پوتین به تصویب رسید. ارزهای دیجیتال در این کشور قانونی - تعمیرات یخچال دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌شوند، اما استفاده از آن‌ها برای پرداخت هزینه‌ها ممنوع است.

به گزارش Bitcoin، این لایحه در تاریخ ۱ مرداد توسط «دومای دولتی»، «مجلس سفلای مجمع فدرال روسیه» مورد تایید قرار گرفته بود و «شورای فدراسیون» نیز در تاریخ ۳ مرداد آن را تایید کرده بود و حالا با امضای پوتین، از تاریخ ۱۲ دی ماه اجرایی می‌شود.

در این قانون، ارز دیجیتال به شرح - تعمیرات یخچال دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زیر تعریف شده:

«ارز دیجیتال به عنوان مجموعه‌ای از دیتا الکترونیکی شناخته می‌شود که امکان پرداخت با آن وجود دارد و واحد پول فدراسیون روسیه یا یک دولت خارجی و به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود. ارز دیجیتال را نمی‌توان برای پرداخت هزینه کالاها یا سرویس‌ها در روسیه مورد استفاده قرار داد.»

در این قانون به دارایی‌های مالی دیجیتال نیز اشاره شده:

«دارایی‌های مالی دیجیتال، حقوق دیجیتالی شامل مطالبات پولی، توانایی استفاده از حقوق قابل مذاکره تحت اوراق بهادار، حق مشارکت در سهام شرکت‌های غیر دولتی و حق مطالبه انتقال اوراق بهادر قابل مذاکره است.»

تعمیرات یخچال دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این دارایی‌های دیجیتال را می‌توان فروخت، خریداری و مبادله کرد و از آن به - تعمیرات یخچال دوو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عنوان ضمانت نیز استفاده کرد، با این حال امکان استفاده از آن به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات وجود ندارد. بانک‌ها و صرافی‌های روسیه می‌توانند به مجری دارایی‌های مالی دیجیتال تبدیل شوند و برای این کار باید در بانک مرکزی این کشور ثبت نام کنند.

اشخاص حقیقی و حقوقی تنها در صورتی که معاملات و دارایی‌های خود را اعلام کنند، می‌توانند معاملات رمزنگاری شده را در دادگاه به چالش بکشند. پیش از اینکه چنین لایحه‌ای از سوی پوتین امضا شود، چندین موضوع مانند توکن و استخراج از آن حذف شد که البته ظاهرا در لایحه بعدی در فصل پاییز، به آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone