🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18513.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ساعت‌های امیزفیت GTR 2e و GTS 2e با قیمت ۱۴۰ دلار معرفی شدند

شرکت هوامی همزمان با CES 2021 از دو ساعت هوشمند اقتصادی با نام‌های «امیزفیت GTR 2e» و «GTS 2e» رونمایی کرد. دو ساعت هوشمند جدید همان اسمارت‌های واچ‌های امیزفیت GTR 2 و GTS 2 هستند که با ...

شرکت هوامی همزمان با CES 2021 از دو ساعت هوشمند اقتصادی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - با نام‌های «امیزفیت GTR 2e» و «GTS - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - 2e» رونمایی کرد. دو ساعت هوشمند جدید همان اسمارت‌های واچ‌های امیزفیت GTR 2 و GTS 2 هستند که با حذف برخی ویژگی‌ها، 40 دلار ارزان‌تر و با قیمت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - 140 دلار به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - فروش می‌رسند.

ساعت‌های هوشمند جدید از نظر مشخصات فنی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - تفاوتی با نسخه‌های قبلی ندارند؛ اما از نظر طراحی ظاهری و برخی ویژگی‌ها تفاوت‌هایی بین - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - آنها دیده می‌شود. ساعت‌ هوشمند GTR 2e با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و طراحی دایره‌ای شکل، با نمایشگر 1.65 اینچی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - AMOLED به بازار عرضه می‌شود.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان

در حالیکه ساعت هوشمند GTS 2e با طراحی مربع‌شکل و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم مجهز به نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED است. هر دو ساعت هوشمند - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - با گلس 2.5D در برابر خراشیدگی مقاوم هستند و قرار است در رنگ‌های متنوع با بند‌هایی که به راحتی با کمک پین سریع باز می‌شوند، در دسترس کاربران قرار گیرند.

یکی از تفاوت‌های اصلی بین مدل‌های جدید و قدیم، حذف قابلیت اتصال به Wi-Fi است که باعث می‌شود ساعت‌های هوشمند جدید به اتصال بلوتوث وابسته باشند که همین مساله می‌تواند روی سرعت انتقال داده و اطلاع رسانی نوتیفیکیشن‌ها - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - تاثیرگذار باشد.

به علاوه ساعت‌های هوشمند جدید فاقد اسپیکر هستند و در نتیجه از تماس‌های صوتی پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما میکروفون داخلی برای دستیار صوتی داخلی در آنها تعبیه شده است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان

یکی دیگر از تفاوت‌های عمده نسخه‌های اقتصادی با مدل‌های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - قبلی‌، حذف حافظه داخلی است. ساعت‌های هوشمند GTR 2 و GTS 2 دارای حافظه داخلی 3 گیگابایت هستند؛ اما در مدل‌های جدید ظرفیت حافظه صفر اعلام شده است. در نتیجه دیگر فضایی برای ذخیره سازی موسیقی در ساعت‌های هوشمند جدید در نظر گرفته نشده است و برای افرادی که تمایل دارند بدون گوشی هوشمند ورزش کنند؛‌ گزینه مناسبی نخواهد بود.

ساعت‌های هوشمند GTR 2e و GTS 2e با همان حسگر پایش ضربان قلب تعبیه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - شده در نسخه‌های قبلی به بازار عرضه خواهند - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - شد و می‌توانند 90 تمرین ورزشی مختلف را ردیابی کنند. همچنین این ساعت‌های هوشمند مجهر به پایش خواب و استرس بوده و از نمایشگر همیشه روشن بهره برده و تا عمق 50 متر نیز در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

دو ساعت هوشمند هوامی به جای بهره‌مندی از سیستم عامل Wear OS با نرم افزار هوامی به بازار عرضه خواهند شد. با حذف قابلیت اتصال وای‌فای، طول عمر باتری ساعت‌های هوشمند جدید بهبود یافته است.

طول عمر باتری ساعت‌های هوشمند در صورت استفاده برای کارهای معمولی، با یک بار شارژ حداکثر 45 روز امکان استفاده از اسمارت واچ برای کاربران - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - فراهم می‌شود. در صورتی که از همه ویژگی‌های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سنقر استان کردستان - ساعت‌های جدید استفاده شود؛ طول عمر باتری 14 روز اعلام شده است.

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2e و GTS 2e از 12 ژانویه (23 دی‌ماه) با قیمت 140 دلار از طریق وب‌سایت آمازون و وب‌سایت Amazfit در دسترس کاربران قرار می‌‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone