🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16987.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تغییر جهت بزرگ گوگل: آپلود نامحدود عکس از یک سال دیگر رایگان نیست

گوگل اعلام کرده است که از تاریخ 11 خرداد ماه سال آینده، فضای نامحدود ذخیره سازی سرویس «گوگل فوتوز» به 15 گیگابایت محدود می‌شود و کاربران دیگر فضای نامحدود ذخیره عکس و فیلم در اختیار ...

گوگل اعلام کرده است که از تاریخ 11 خرداد ماه سال آینده، فضای نامحدود ذخیره سازی سرویس «گوگل فوتوز» به 15 گیگابایت محدود می‌شود و کاربران دیگر فضای نامحدود ذخیره عکس و فیلم در اختیار نخواهند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - داشت. کاربرانی که به فضای ذخیره سازی بیشتر از 15 گیگابایت نیاز داشته باشند، می‌توانند هزینه اشتراک ماهیانه آن را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - پرداخت کنند.

در حال حاضر شرکت گوگل، برای ذخیره سازی تصاویر و ویدیوها در سرویس گوگل فوتوز، دو گزینه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزینه اول این است که کاربران می‌توانند در فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت نامحدود، عکس‌هایی با کیفیت 16 مگاپیکسل و کمتر از آن و همچنین ویدئوهایی با رزولوشن 1080 پیکسل و کمتر را ذخیره کنند. در صورتی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - که کاربر بخواهد تصاویر و ویدئوهای با رزولوشن بالاتر را در این فضای نامحدود ذخیره کند می‌تواند از روش‌های کاهش حجم یا فشرده سازی کمک بگیرد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان

حالت دوم زمانی است که کاربر بخواهد تصاویر را با رزولوشن اصلی و بدون کاهش ظرفیت آنها ذخیره کند که گوگل فضای ابری 15 گیگابایتی را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - که البته به صورت اشتراکی بین سرویس‌های جیمیل، گوگل درایو و گوگل فوتوز تقسیم می‌شود. امکان افزایش این فضای ذخیره سازی نیز با پرداخت هزینه اشتراک مقدور است.

گوگل اعلام کرده است که از خرداد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - ماه سال آینده، دیگر گزینه اول یعنی فضای نامحدود ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار نخواهد داشت و فقط همان ظرفیت 15 گیگابایتی که پیشتر برای عکس‌های با کیفیت بالا در نظر گرفته شده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - بود، در دسترس آنها خواهد بود.

خوشبختانه، این محدودیت فضای ذخیره سازی برای عکس‌هایی که از قبل در سرویس گوگل فوتوز ذخیره شده، در نظر گرفته نمی‌شود و از حجم 15 گیگابایت در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - اختیار کاربران نیز کسر نخواهد شد؛ اما عکس‌ها و فیلم‌هایی جدید که از تاریخ 11 خردادماه در گوگل فوتوز ذخیره شوند، مشمول این محدودیت ظرفیت ذخیره سازی خواهند شد.

گوگل ادعا می‌‌کند که حدود 80 درصد از کاربران با همین فضایی ذخیره سازی که در اختیار آنها قرار داده شده می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های سه سال خود را به راحتی ذخیره کنند. برای اطلاع از ظرفیت باقیمانده از 15 گیگابایت به گوگل فوتوز مراجعه کنید.

گوگل وان تعرفه‌های مربوط به خرید اشتراک فضای ذخیره سازی را نیز مشخص کرده است. برای در اختیار داشتن 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - کاربران مجبور هستند حق اشتراک ماهیانه 1.99 دلاری را پرداخت کنند. هزینه اشتراک ظرفیت 30 ترابایتی نیز هر ماه 149.99 دلار در نظر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رودبار استان گیلان - گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر واژه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شرکت شما آیا بلوار امام خمینی رودبار خدمات داره
پاسخ: بله در بلوار امام خمینی شهر رودبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone