تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16986.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از کارت گرافیک جدیدی برای سرورها رونمایی کرد

کارت گرافیک جدید اینتل که «Intel Server GPU» نام دارد، بر پایه همان معماری Xe-LP طراحی شده که قبلا در کارت گرافیک DG1 به کار رفته بود. یکی از اصلی ترین بازارهای مد نظر اینتل برای این کارت ...

کارت گرافیک جدید اینتل که «Intel Server GPU» نام دارد، بر پایه همان معماری Xe-LP طراحی شده که قبلا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - در کارت گرافیک DG1 به کار رفته بود. یکی از اصلی ترین بازارهای مد نظر اینتل برای این کارت سرورهایی است که برای استریم بازی‌های اندرویدی به کار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - می‌روند.

اینتل مدت‌هاست روی بازار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - پر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - رونق سرورها متمرکز شده و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - در زمینه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - پردازش‌های گرافیکی سرورها با انویدیا و AMD رقابت می‌کند. این شرکت که مدتی قبل از نخستین پردازنده گرافیکی مستقل خود رونمایی کرده بود، حالا بر پایه همان معماری از GPU دیگری برای سرورها پرده‌برداری کرده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران

این کارت که به شکل ساده‌ای Intel Server GPU نامگذاری شده شباهت زیادی به DG1 دارد و در واقع می‌توان آنرا نسخه مستقل GPU مجتمع تایگر لیک دانست. کارت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - مذکور از ۹۶ واحد اجرایی و ۲۴ واحد خروجی رندر بهره برده و باس حافظه ۱۲۸ بیتی LPDDR4X دارد. یکی از تفاوت‌های این تراشه با DG1 در این است که نسخه لپ‌تاپ از ۴ گیگابایت VRAM بهره می‌برد در حالی که در نسخه سرور برای هر GPU هشت گیگابایت VRAM در نظر گرفته شده است.

نسخه موبایل این تراشه قدرتی در حد پردازشگر گرافیکی انویدیا MX350 را ارائه می‌کرد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - اما GPU سرور به واسطه سرعت کلاک بالاتر و TDP بهتر باید عملکردی بهتر از خود نشان دهد. اینتل بر این باور است که هر کارت قدرت اجرای ۱۰ تا ۲۰ بازی را خواهد داشت و زمانی که از چند GPU استفاده شود این تعداد به مراتب بیشتر خواهد شد.

یکی از حوزه‌های مد نظر اینتل برای این کارت‌ها بازار استریم گیم اندروید است که روزهای پر رونقی را پشت سر می‌گذارد. این شرکت به خوبی می‌داند که استریم‌ ویدیو و بازی آینده درخشانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - دارد و به همین خاطر در پی ورود به بازار کلود گیمینگ اندروید به ویژه در چین است و در همین راستا همکاری‌هایی را با «تنست گیمز»، «یوبی‌سافت» و «گیم‌استریم» به عنوان بازیگران بزرگ این حوزه کلید زده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone