تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16985.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فراخوان ۳۵۰ هزار زنگ هوشمند آمازون Ring به خاطر خطر آتش‌سوزی

به دنبال آتش گرفتن تعدادی زنگ درب هوشمند «رینگ ویدئو دوربل 2» آمازون در آمریکا و ایجاد خسارت مالی و چند مورد سوختگی، این شرکت به کلیه خریداران خود اعلام کرده است که شماره سریال ...

به دنبال آتش گرفتن تعدادی زنگ درب هوشمند «رینگ ویدئو دوربل 2» آمازون در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان - آمریکا و ایجاد خسارت مالی و چند مورد سوختگی، این شرکت به کلیه خریداران خود اعلام کرده است که شماره سریال زنگ درب هوشمند را در وب‌سایت «رینگ» بررسی کنند تا از بروز آتش سوزی احتمالی جلوگیری شود.

آمازون تاکنون 350 هزار زنگ درب هوشمند در آمریکا و 8700 زنگ درب هوشمند در کانادا فروخته است. براساس اعلام آمازون از بین این تعداد، تنها زنگ درب هوشمند رینگ ویدئو دوربل 2 در معرض آتش گرفتن قرار دارد که در بازه زمانی خرداد تا مهرماه سال جاری به بازار عرضه شده‌اند.

تاکنون 23 مورد آتش سوزی زنگ درب رینگ ویدئو دوربل 2 گزارش شده که خسارت‌های مالی را برای مشتریان به دنبال داشته است. از این تعداد آتش سوزی گزارش شده، 8 مورد نیز منجر به سوختگی مشتریان را به دنبال داشته است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان

بر اساس اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان - «کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده» ایالات متحده (CPSC) منتشر شده است، آمازون از فراخوانی گسترده در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان - مورد رینگ ویدیئو دوربل 2 خبر داده است. در این فراخوان دلیل آتش سوزی زنگ درب هوشمند آمازون، استفاده از پیچ نامناسب در نصب ذکر شده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان - که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان - باعث گرم شدن بیش از حد باتری و درنهایت آتش سوزی می‌شود.

از زمان انتشار فراخوان گسترده تاکنون، آمازون - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان - 85 مورد گزارش از زنگ درب هوشمند با همین مشکل دریافت کرده است. کاربرانی که نگران خطر آتش سوزی زنگ درب هوشمند هستند، می‌توانند شماره سریال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نجف آباد استان اصفهان - آن را در وب‌سایت Ring بررسی کنند. ظاهرا دفترچه راهنمایی برای این کاربران در وب‌سایت قرار داده شده که با مطالعه آن می‌توانند مشکل پیچ مورد استفاده در نصب را حل کنند و لزومی به عودت زنگ درب هوشمند نیست.

سخنگوی رینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«امنیت مشتریان، اولویت اصلی ما است. ما با CPSC در این مورد همکاری نزدیکی داریم و با مشتریانی که رینگ ویدئو دوربل 2 خریداری کرده‌اند، تماس گرفته‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم دفترچه راهنمای کاربری را دریافت کرده و دستورالعمل‌های نصب را مطالعه کرده‌اند. لزومی به عودت زنگ درب هوشمند نیست.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone