تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16984.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۵ واتی اوپو احتمالا سه ماهه اول ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد

شرکت‌های مختلفی در حال کار روی فناوری شارژ فوق سریع هستند و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، اوپو در سه ماهه اول سال آینده میلادی فناوری شارژ ۱۲۵ واتی خود را عرضه می‌کند. اوپو در ژوئیه ...

شرکت‌های مختلفی در حال کار روی فناوری شارژ فوق سریع هستند و حالا طبق جدیدترین اطلاعات، اوپو در سه ماهه اول سال آینده میلادی فناوری شارژ ۱۲۵ واتی خود را عرضه می‌کند.

اوپو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - در ژوئیه سال جاری میلادی از فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۵ واتی «Flash Charge» رونمایی کرد و اگرچه جزئیاتی درباره آن در اختیار کاربران قرار داد، اما درباره تاریخ عرضه تجاری این فناوری اطلاعاتی منتشر نشد.

اخیرا یک افشاگر به نام «Digital Chat Station» تاریخ عرضه فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۵ را اعلام کرده. کاربران در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ به این فناوری دسترسی پیدا می‌کنند و این احتمال وجود دارد که در این بازه زمانی با فناوری شارژ بی‌سیم ۶۵ واتی اوپو نیز روبه‌رو شویم، تکنولوژی که در گذشته معرفی شده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان

این فناوری شارژ فوق سریع روی پروتکل شارژ ۶۵ واتی «SuperVOOC 2.0» این کمپانی توسعه پیدا کرده که ولتاژ را به ۲۰ وات افزایش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - می‌دهد و حداکثر جریان در هنگام شارژ به ۶.۲۵ آمپر کاهش پیدا می‌کند. چنین رویکردی خصوصیات چگالی توان را بهبود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - می‌دهد. فناوری جدید Flash Charge از دو سلول 6C در مقایسه با سلول‌های 3C فناوری شارژ ۶۵ واتی استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان

این فناوری شارژ جدید با ساختارهای چندگانه باتری، سه پمپ شارژ موازی و یک واحد میکروکنترلر (MCU) جدید برای بهبود کارایی فرایند شارژ از راه می‌رسد. اوپو در هنگام رونمایی از این فناوری شارژ فوق سریع از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - امکان شارژ ۴۱ درصد ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در مدت ۵ دقیقه خبر داد که البته برای شارژ کامل آن باید ۲۰ دقیقه صبر کرد.

اوپو برای افزایش امنیت فناوری شارژ جدید خود، از ۱۰ سنسور دمای جدید استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این فناوری همراه با یک گوشی پرچمدار جدید در سه ماهه اول - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - سال آینده میلادی از راه برسد، البته تا به امروز شرکت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - اوپو اشاره‌ای به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - این موضوع نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone