🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40001.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی موبایل میان رده «اِنجوی 7 اس» را با دوربین دوگانه معرفی کرد

در حالی که تنها یک هفته از لو رفتن اطلاعات موبایل «اِنجوی 7 اس» در وب سایت رگولاتوری ارتباطات چین (TENAA) می گذرد، هوآوی امروز این موبایل را به صورت رسمی معرفی کرد. اِنجوی 7 ...

در حالی که تنها یک هفته از لو رفتن اطلاعات موبایل «اِنجوی 7 اس» در وب سایت رگولاتوری ارتباطات چین (TENAA) می گذرد، هوآوی امروز این موبایل را به صورت رسمی معرفی کرد.

اِنجوی 7 اس از چیپست کایرین 659، نمایشگر فول ویو 5.65 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره می برد که آن را در فهرست میان رده ها جای می دهد.

کایرین 659 به پردازنده هشت هسته ای با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سرعت 2.36 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 مجهز شده است.

این موبایل در دو مدل با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رم و 64 گیگابایت عرضه خواهد شد.تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربیاز دیگر مشخصات انجوی 7 اس می توان به دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی اشاره کرد که از توانایی ثبت تصاویر زیبای پرتره برخودار است. دوربین سلفی هم میزبان یک سنسور 8 مگاپیکسلی است.

وظیفه تامین انرژی بر عهده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یک باتری 3000 میلی آمپر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ساعتی قرار دارد که به لطف فناوری اختصاصی Super Charge از قابلیت شارژ سریع بهره می برد.

هوآوی انجوی 7 اس قرار است در رنگ های مشکی، آبی، رز گلد و گلد از روز جمعه به بازار عرضه شود.

مدل 32 گیگابایتی این اسمارت فون به قیمت 226 دلار و مدل قوی تر با 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 256 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone