🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39993.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا نسل بعدی اکسپریا XZ1 با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد؟ [به روز رسانی]

براساس گزارش ها انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2018 سونی از موبایل های جدید سری اکسپریا رونمایی کند. به تازگی مشخصات یکی از آنها فاش شده که احتمال می رود نسل بعدی ...

براساس گزارش ها انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2018 سونی از موبایل های جدید سری اکسپریا رونمایی کند. به تازگی مشخصات یکی از آنها فاش شده که احتمال می رود نسل بعدی تلفن هوشمند اکسپریا XZ1 (بررسی دیجیاتو) باشد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پیش از این شماره مدل تلفن های هوشمند آتی این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شرکت نیز مشخص شده بود: H8216، H8266، H8276 و H8296. از بین این 4 مدل اخیراً تصاویری فاش شده که اشاره به مشخصات مدل H8216 دارد. تلفن هوشمند یاد شده از چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 4 گیگابایت رم بهره می برد و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین در تصویر به نمایشگر 5.48 اینچی با رزولوشن 1080P اشاره شده. به نظر می رسد H8216 از دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره مند باشد و در جلوی آن نیز یک دوربین 15 مگاپیکسلی تعبیه شود. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - البته پیش از این نیز احتمال استفاده از دوربین دوگانه در موبایلی از سونی در آینده مطرح شده بود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

موبایل مذکور با اندروید 8.1 به بازار عرضه خواهد شد و از یک باتری 3130 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. امکان استفاده از دو سیم کارت نیز برای آن در نظر گرفته شده. البته در کمال تعجب از درگاه USB Type C بی بهره است. انتظار می رود این تلفن هوشمند با پشتیبانی از استاندارد IP65 یا IP68 به منظور محافظت در مقابل آب و گرد و غبار برخوردار باشد و از شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

 

به روز رسانی:

به تازگی تصویر رندر موبایل آتی سونی منتشر شده که با توجه به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - وجود کلید شاتر دوربین به نظر می رسد متعلق به نسل بعدی اکسپریا XZ1 (احتمالاً با نام XZ2) باشد. این موبایل از حاشیه بسیار باریکی در بخش های پایین و بالای نمایشگر بهره می برد. در ادمه می توانید تصویر آن را مشاهده نمایید:

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone