تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13070.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

روشی تازه برای استفاده از باتری‌های حالت جامد با ظرفیت دو برابری ابداع شد

یکی از روش‌های بالقوه دستیابی به نسل بعدی باتری تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و خودروهای برقی استفاده از الکترولیت‌های حالت جامد به جای الکترولیت‌های مایع موجود در باتری‌های لیتیومی امروزی است. گروهی از محققان در آمریکا ...

یکی از روش‌های بالقوه دستیابی به نسل بعدی باتری تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و خودروهای برقی استفاده از الکترولیت‌های حالت جامد به جای الکترولیت‌های مایع موجود در باتری‌های لیتیومی امروزی است. گروهی از محققان در آمریکا نمونه آزمایشی این باتری‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - حالت جامد را تولید کرده‌اند. این باتری‌ها می‌توانند موانع موجود بر سر راه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - تولید نسل بعدی باتری‌ها را از پیش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - رو برداشته و با کمک یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - ماده خودترمیم‌شونده امکان استفاده از باتری‌های پایدار و باظرفیت را فراهم کنند.

در باتری‌های لیتیوم-یونی موجود، الکترولیت مایع در هنگام شارژ و تخلیه شارژ یون‌های لیتیوم را بین جفت الکترودها به سمت عقب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - و جلو حمل می‌کند. اگر بتوانیم الکترولیت را از مواد جامد بسازیم، باتری‌ها ایمن‌تر می‌شوند و می‌توانیم انرژی بسیار بیشتری در آن‌ها ذخیره کنیم. نسخه‌های آزمایشی این سلول‌ها نشان داده‌اند که با این فناوری می‌توان ظرفیت باتری‌های لیتیوم-یونی موجود را تا دو برابر افزایش داد.

مشکل استفاده از مواد جامد تشکیل اشکال شاخک‌مانندی موسوم به «دندریت» (Dendrite) است که همراه با سیکل‌های باتری روی سطح یکی از الکترودها پدید می‌آید. این سوزن‌های ریز می‌توانند موجب اتصال کوتاه باتری و خرابی یا حتی آتش گرفتن شوند. بنابراین دستیابی به راهکاری در طراحی باتری‌های حالت جامد که این مشکل را نداشته باشد، دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان

حالا محققان دانشگاه MIT، دانشگاه A&M تگزاس، دانشگاه «براون» و دانشگاه «کارنگی ملون» راهکار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - نویدبخشی را ارائه کرده‌اند. آن‌ها نوعی الکترود نیمه جامد ساخته‌اند که از آلیاژ سدیم-پتاسیم تشکیل شده و شبیه ماده‌ای است که دندان‌پزشکان از آن برای پر کردن دندان‌ها استفاده می‌کنند.

این ماده به گونه‌ای است که در تماس با الکترولیت جامد ترک‌های ریز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - برنمی‌دارد و تشکیل دندریت نمی‌دهد. با پر و خالی شدن انرژی باتری، دمای عملیاتی ماده را دقیقا در شرایط نیمه جامد نگه می‌دارد تا بدون ایجاد دندریت قادر به تطابق با جریان‌های بالا – حدود ۲۰ برابر بالاتر از لیتیوم جامد – باشد. این راهکار مشکل دیگر باتری‌های حالت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - جامد را حل می‌کند که باعث می‌شد باتری‌ها نتوانند بدون تشکیل دندریت با نرخ‌های واقعی شارژ مجدد داشته باشند.

محققان در یک طراحی دیگر نوار ظریفی از آلیاژ سدیم-پتاسیم مایع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - را درون باتری کار گذاشتند و ساندویچی از الکترود جامد و الکترولیت جامد به وجود آوردند. این روش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ملایر استان همدان - مانع از ایجاد دندریت شد و مسیر جذاب دیگری را برای اکتشاف و نوآوری به وجود آورد.

محققان اکنون با اتکا بر نتایج امیدوارکننده آزمایش‌های خود به دنبال روش‌هایی برای اعمال این فناوری روی سایر معماری‌های باتری‌های حالت جامد هستند. «ونکاتاسوبرامانیان ویسوناتان» (Venkatasubramanian Viswanathan) استاد مهندسی مکانیک دانشگاه کارنگی ملون می‌گوید: «فکر می‌کنیم می‌توانیم این رویکرد را برای همه باتری‌های لیتیوم-یونی حالت جامد اجرا کنیم. معتقدیم که بلافاصله می‌توان از این فناوری در تولید دامنه گسترده‌ای از دستگاه‌های دستی گرفته تا خودروها و هواپیماهای برقی استفاده کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone