🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39992.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شواهد جدید احتمال تبرئه معاون سامسونگ را کمرنگ کرد

تابستان امسال «لی جائه یونگ» (Lee Jae-yong) معاون ارشد کمپانی سامسونگ به اتهام اختلاس، ارتشاء و کلاه برداری مجرم شناخته شده و به 5 سال زندان محکوم شد. لی به پرداخت رشوه به رئیس جمهور پیشین ...

تابستان امسال «لی جائه یونگ» (Lee Jae-yong) معاون ارشد کمپانی سامسونگ به اتهام اختلاس، ارتشاء و کلاه برداری مجرم شناخته شده و به 5 سال زندان محکوم شد.

لی به پرداخت رشوه به رئیس جمهور پیشین کره جنوبی «پارک گئون هی» متهم شده بود اما وی در دفاعیات خود مدعی شد که به جز یک دیدار چند دقیقه ای ملاقات دیگری با رییس جمهور نداشته و بر این مبنا تقاضای تجدید نظر کرده بود.تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندرانعفو اعضای رده بالای خاندان های مالک کمپانی های بزرگ در کره جنوبی (موسوم به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - chaebol) رویه ای نسبتاً معمول است و او نیز امیدوار بود مانند پدرش «لی کان هی» از مجازات فرار کند، حالا اما شواهد جدیدی به دست آمده که احتمال تبرئه وی را بسیار کم کرده است.

در ابتدای ماه میلادی جاری منشی سابق خانم پارک شهادت داد که لی در سال 2014 با رییس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - جمهور سابق کره دیدار داشته و متعاقب آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - نیز این دو با هم دیدار کرده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - اند. این شهادت دقیقا خلاف آن چیزی است که لی در دادگاه اظهار کرده است.

بر اساس قوانین کره جنوبی رییس جمهور می تواند مجازات افراد را تعلیق کرده یا حتی آنها را عفو کند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - و پدر لی نیز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - قبلا با همین ترفند از زیر بار مجازات شانه خالی کرده بود.

با این حال «لی میونگ باک»، رییس جمهور فعلی کره جنوبی در کمپین انتخاباتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - خود بر مخالفت با خاندان های حاکم بر کمپانی های عظیم کره ای و اعمال نفوذ آنها بر سازمان های دولتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - تاکید می کرد، به همین دلیل لی جائه نمی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - تواند چندان روی لطف رییس جمهور فعلی حساب باز کند.تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندرانآقای لی در شرایطی به 5 سال زندان محکوم شد که دادستان برای وی 12 سال زندان را درخواست کرده بود و حالا قرار است این حکم بازبینی شود.

وکلای آقای لی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - پیش از شهادت منشی سابق خانم پارک تلویحا اعلام کرده بودند که در صورت تائید حکم 5 ساله پرونده را به دادگاه عالی کره جنوبی خواهند کشاند، حالا اما با توجه شرایط جدید ممکن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - است به همان 5 سال زندان راضی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر محمودآباد استان مازندران - شده و از این کار خودداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone