🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39997.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شکایت تپ‌سی از اسنپ به علت محدودسازی رانندگان

سامانه تپ‌سی امروز در شورای رقابت از اسنپ به دلیل محدود کردن انتخاب رانندگان شکایت کرده است. در گفتگوی دیجیاتو با چند راننده که در اسنپ فعالیت می‌کنند، مشخص شد که این افراد نمی‌توانند تا ...

سامانه تپ‌سی امروز در شورای رقابت از اسنپ به دلیل محدود کردن انتخاب رانندگان شکایت کرده است. در گفتگوی دیجیاتو با چند راننده که در اسنپ فعالیت می‌کنند، مشخص شد که این افراد نمی‌توانند تا زمان پاک کردن نسخه رانندگان اپ «تپ‌سی»، اپلیکیشن رانندگان اسنپ را اجرا کنند و به همین دلیل، ملزم می‌شوند تا فقط در یک سامانه فعالیت کنند.

حال شکایت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تپ‌سی از اسنپ هم به خاطر همین موضوع بوده است. «علی‌رضا رمضانی»، مدیر روابط عمومی تپ‌سی در گفتگو با دیجیاتو موضوع شکایت را تایید کرد و خبر داد که اقدام اسنپ، کاملاً ضد قوانین تجاری است. وی همچنین گفت که نتیجه این شکایت احتمالاً امروز و پس از پایان جلسه شورای رقابت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مشخص خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اسنپ قبلاً از همین‌ راهکار جهت عدم اجازه اجرای اپلیکیشن ویز نیز استفاده کرده بود و مدتی است - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که به رانندگان خود اجازه نمی‌دهد در صورت داشتن اپ تپ‌سی، اپلیکیشن رانندگان اسنپ را باز کنند.

«میلاد نوری»، توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل و مدیرعامل «توکان‌تک» در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که در سیستم عامل اندروید، یک اپ برای دیدن سایر اپلیکیشن‌های نصب شدن روی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سیستم، نیازی به هیچ دسترسی خاصی ندارد: «هر اپلیکیشن یک نام پکیج دارد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که سایر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اپ‌ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیز می‌توانند آن را ببینند. برای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مثال کافه بازار با چک کردن نام پکیج‌هایی که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در موبایل شما وجود دارند و تطابق آن‌ها با جدیدترین نسخه، به شما می‌گوید که چند اپلیکیشن نیاز به آپدیت دارند.»

نوری همچنین خبر می‌دهد که این رویکرد در سیستم‌عامل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - iOS وجود ندارد و برای حالتی که پیش آمده، اسنپ نمی‌تواند رانندگانی که از آیفون استفاده می‌کنند را محدود کند.

شواری رقابت به عنوان متولی برقراری شرایط رقابتی در بازار اقتصادی کشور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اکنون این پرونده را در دست بررسی دارد و آنطور که مدیر روابط عمومی تپ‌سی می‌گوید، احتمالاً امروز تکلیف این پرونده مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone