🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39998.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

علی بابا دستگاه فروش خودکار ماشین می‌سازد

اخیراً  فورد و علی بابا از همکاری خود برای ورود به بازار ماشین‌های الکتریکی چین خبر داده‌اند و در بیانیه‌ای، پیدا کردن‌ راه‌های جدید خرید ماشین را از اهداف اساسی‌شان برشمردند. اکنون جزئیات بیشتری از ...

اخیراً  فورد و علی بابا از همکاری خود برای ورود به بازار ماشین‌های الکتریکی چین خبر داده‌اند و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در بیانیه‌ای، پیدا کردن‌ راه‌های جدید خرید ماشین را از اهداف اساسی‌شان برشمردند. اکنون جزئیات بیشتری از استراتژی‌های این دو شرکت منتشر شده و مشخص شده که آنها قصد دارند دو واحد کاملا اتوماتیک فروش اتومبیل را تا دی‌ماه امسال در دو شهر شانگهای و نیانینگ مستقر کنند.

قرار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است روند انجام معامله با این دستگاه‌ها کاملاً به طور آنلاین و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بدون دخالت نیروی انسانی طراحی شود. بدین شکل که ابتدا فرد باید از ماشین مورد علاقه‌اش عکسی با نرم افزار Taobao گرفته، با اضافه کردن یک سلفی و اطلاعات شخصی، برای یک دور رانندگی آزمایشی درخواست تعیین وقت بدهد.تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

سپس به نزدیکترین ساختمان فروش اتومبیل Tmall مراجعه کرده و با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره احراز هویت شود. اتومبیل انتخابی به صورت اتوماتیک از یک دستگاه فروش خودکار سه طبقه‌ای عظیم به خریدار رسیده و او فرصت دارد که سه روز از آن به طور آزمایشی بهره ببرد.

پس از گذشت این سه روز فرد می‌تواند ماشین مذکور را خریده یا آن را برگرداننده و همین پروسه را برای کالای دیگری در پیش گیرد.

این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دستگاه‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فروش خودکار برخلاف نمایندگی‌های سنتی، با برند‌های مختلفی همکاری می‌کنند که از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این طریق به خریداران آزادی عمل بیشتری می‌دهند. «هان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - لو» مدیر بازاریابی شرکت Tmall درباره‌ی اهداف تولید چنین ابر دستگاه گفت:

«ما با تولید این دستگاه‌ها قصد داریم مشکلات اساسی کاربران را در روند خرید اتومبیل حل کنیم. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بر این اساس، در حال ساخت یک فروشگاه آزمایشی فیزیکی هستیم که به افراد اجازه می‌دهد با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره، ماشین‌های مورد نظرشان را خریداری کنند.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

البته تولید چنین دستگاه‌هایی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اتفاق تازه‌ای نیست، چندی پیش خرده‌فروشی اتومبیل آنلاین Carvana در سَن آنتونیوی تگزاس به مرحله برداری رسیده و همچنین ابرماشین ۱۵ طبقه‌ای فروش خودرو‌های لوکس نیز در سنگاپور ساخته شده است.

علی بابا که تجربه خوبی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در زمینه فروش آنلاین ماشین و حتی هواپیما کسب کرده، قصد دارد قلمروی خود را به ایجاد فروشگاه‌های فیزیکی نیز گسترش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone