🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39991.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گوشی «تکنو فانتوم 8» به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد

صبح امروز و در سمیناری که با حضور مدیران شرکت یاس و تکنو به همراه جمعی از خبرنگاران در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، تکنو از جدیدترین پرچم‌دار خودش با نام «فانتوم 8» به‌صورت رسمی ...

صبح امروز و در سمیناری که با حضور مدیران شرکت یاس و تکنو به همراه جمعی از خبرنگاران در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، تکنو از جدیدترین پرچم‌دار خودش با نام «فانتوم 8» به‌صورت رسمی در ایران رونمایی کرد.

این مراسم با سخنان محمود صفار، مدیر عامل شرکت یاس درباره تاریخچه و اهداف این شرکت شروع شد و در ادامه «آلوین لیو»، مدیر عامل تکنو در ایران از برنامه های گسترده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای گسترش بازار این کمپانی در ایران خبر داد.تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقیفانتوم 8 از چیپست مدیاتک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هلیو P25 با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پردازنده 8 هسته‌ای و  فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز و 6 گیگابایت رم بهره می برد. تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقیدوربین دوگانه اصلی این موبایل از سنسورهای 12 و 13مگاپیکسلی برخوردار است و قابلیت 10 برابر سوپر زوم دارد. لنز گوشی هم توسط شرکت سونی تولید شده که توانایی دریافت نور و سرعت فوکوس مناسبی دارد. دوربین سلفی پرچم‌دار تکنو نیز 20 مگاپیکسلی است که امکان ثبت عکس‌های با کیفیتی را به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربر می‌دهد.تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقیمحمد ریش‌پور، قائم مقام شرکت یاس از امضای تفاهمی با تکنو خبر داد که طی آن در جعبه گوشی‌ها، محافظ صفحه نمایش، قاب ژله‌ای یا کیف قرار داده می شوند.

ریش‌پور در پایان افزود: این گوشی در سه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رنگ سورمه‌ای، طلایی و مشکی به بازار ایران عرضه می‌شود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۱.۴۱۵.۰۰۰ تومان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone