🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39996.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کارکنان «علی بابا» در چین موفق به جیلبریک iOS 11.2.1 شده اند

هفته گذشته اپل بروزرسانی iOS 11.2.1 را منتشر کرد که در آن برخی باگ های آیفون و آیپد برطرف شده بود. در حالی که چند روز  بیشتر از این ماجرا نگذشته محققان امنیتی از جیلبریک ...

هفته گذشته - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اپل بروزرسانی iOS 11.2.1 را منتشر کرد که در آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برخی باگ های آیفون و آیپد برطرف - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده بود. در حالی که چند روز  بیشتر از این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ماجرا نگذشته محققان امنیتی از جیلبریک این نسخه iOS در آیفون 10خبر داده اند.

این محققان که در یکی از زیر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مجوعه های کمپانی «Alibaba» به نام «Secure Pandora - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Labs» فعالیت دارند با استفاده از آسیب پذیری موجود در iOS 11.2 این سیستم را جیلبریک کرده اند.

این تیم امنیتی مدعی شده اند که جیلبریک untethered بوده و با «سیدیا» سازگاری دارد. «سانگ یانگ»، رییس Secure Pandora Labs با کامل و متمایز خواندن این پروژه افزود:

اگرچه برخی مشکلات امنیتی در iOS 11.2 مرتفع شده اما ما متوجه شدیم که این سیستم هنوز قابلیت جیلبریک شدن را دارد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندرانجزئیات فنی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این دستاورد هنوز اعلام نشده، چرا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که این تیم هدف خود از جیلبریک آیفون 10 را به تحقیقات امنیتی محدود دانسته و برنامه ای برای انتشار عمومی آن ندارد.

با این حال برخی منابع تاکید کرده اند که محققان این کمپانی از باگ سرریز شدن بافر حافظه برای کنترل کرنل استفاده می کنند.

iOS 11.2.1 علاوه بر رفع باگ هایی که عملکرد دوربین را تحت تاثیر قرار داده بودند، دسترسی مجدد به کاربردهای مشترک پلتفرم Home را نیز فراهم کرده که پیش از این به خاطر دغدغه های امنیتی غیرفعال شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone