🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17440.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر مهم‌ترین محصولات معرفی شده در رویداد Time Flies اپل

رویداد Time Flies اپل به پایان رسید و با اینکه خبری از آیفون نبود، ولی شاهد رونمایی از چند محصول جدید و مهم دیگر از این شرکت بودیم. در ادامه با مهم ترین محصولاتی که ...

رویداد Time Flies اپل به پایان رسید و با اینکه خبری از آیفون نبود، ولی شاهد رونمایی از چند محصول - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - جدید و مهم دیگر از این شرکت بودیم. در ادامه با مهم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - ترین محصولاتی که اپل در این رویداد معرفی کرد آشنا می‌شوید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم

اپل از اپل واچ سری ۶ با سنسور جدید رونمایی کرد. این ساعت هوشمند حالا قابلیت اندازه گیری غلظت اکسیژن خون را پیدا کرده و از چیپست نسل ششم S6 بهره می‌برد که به گفته اپل دارای یک پردازنده دو هسته‌ای مبتنی بر چیپست قدرتمند A13 است که در سری آیفون ۱۱ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - بکار رفته بود.

اپل می‌گوید نمایشگر اپل واچ سری ۶ حالا ۲.۵ برابر در فضای باز روشنایی بیشتری دارد و ارتفاع را هم در حالت نمایشگر همیشه روشن (AOD) به شما نشان می‌دهد. سری ۶ در رنگ‌های جدید از جمله آلومینیوم آبی، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - طلایی با کیس فولادضدزنگ، خاکستری با کیس فولاد ضدزنگ (یا گرافیتی) و برای اولین بار قرمز (Product Red) روانه بازار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - می‌شود.

ال واچ سری ۶ از هم اکنون با شروع قیمت ۳۹۹ دلار قابل پیش خرید است و از روز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - جمعه به آدرس خریدار ارسال می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می‌توانید گزارش دیجیاتو را بخوانید.

اپل واچ SE

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم

اپل در کنار معرفی سری ۶ از نسخه ارزان قیمت این محصول یعنی اپل واچ SE رونمایی کرد. این ساعت هوشمند بسیاری از قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - سری ۶ از جمله شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نمایش ارتفاع در حالت همیشه روشن و قابلیت تشخیص سقوط برخوردار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - است، با این تفاوت که قلب تپنده آن چیپست نسل قبلی S5 است که در اپل واچ سری ۵ بکار رفته بود. علاوه بر این از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (که در سری ۵ وجود دارد) خبری نیست.

اپل واچ SE با شروع قیمت ۲۷۹ دلار از هم اکنون قابل پیش خرید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - است و روز جمعه به دست خریدار می‌رسد. اپل فروش سری ۳ را نیز هنوز متوقف نکرده و این محصول با شروع قیمت ۱۹۹ دلار قابل خریداری است.

اپل اعلام کرد به خاطر کاهش تولید پسماند الکترونیکی آداپتور USB را از جعبه اپل واچ‌های جدید حذف کرده است. پیشتر شایعه شده بود که اپل می‌خواهد آداپتور را از جعبه آیفون ۱۲ حذف کند، حالا با رونمایی رسمی از اپل واچ جدید این تصمیم عملی شده است.

آیپد ایر

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم

اپل از مدل جدید آیپد ایر هم رونمایی کرد که حالا بیشتر از هر زمانی شبیه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - آیپد پرو جدید شده است. این تبلت از نمایشگر ۱۰.۹ اینچی Liquid Retina با رزولوشن ۱۳۶۰ در ۱۶۴۰ پیکسل برخوردار است. اپل دکمه تاچ آیدی را از پنل جلو به سمت راست لبه بالای دستگاه منتقل کرده و آن را با دکمه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - پاور یکپارچه کرده است.

آیپد ایر جدید از چیپست ۵ نانومتری A14 بایونیک بهره می‌برد که به گفته اپل دارای پردازنده ۶ هسته‌ای است. این مدل همانند آیپد پرو از دوربین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - اصلی ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - که لرزشگیر تصویر اپتیکال آن بهبود پیدا کرده است. درگاه لایتنینگ نیز جای خود را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - به پورت USB-C داده است.

آیپد ایر جدید در پنج رنگ آبی، سبز، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - نقره‌ای، اسپیس گری و رز گلد با شروع قیمت ۵۹۹ دلار از ماه آینده میلادی به بازار عرضه می‌شود. گزارش دیجیاتو درباره این محصول را در این صفحه مطالعه کنید.

نسل هشتم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - آیپد

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم

نسل هشتم آیپد نیز رونمایی شد. ظاهر این مدل فرق چندانی با نسل قبل نکرده و حاشیه نسبتاً ضخیم بالا و پایین نمایشگر همچنان دست نخورده باقی مانده‌اند و دکمه تاچ آیدی نیز در پنل جلو جا خوش کرده است. البته سخت افزار تغییراتی داشته و این مدل حالا به چیپست - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - A12 بایونیک مجهز شده است.

آیپد نسل هشتم از هم اکنون با شروع قیمت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - ۳۲۹ دلار قابل پیش خرید است و از دو روز دیگر (جمعه) در دسترس خواهد بود.

Fitness Plus

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم

اپل از سرویس پولی جدیدی به نام Fitness Plus رونمایی کرد. این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - سرویس با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - آیفون، آیپد و اپل TV سازگار است، اما اپل می‌گوید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - مختص اپل واچ طراحی شده است. کاربر امکان انتخاب از بین ۱۰ مد ورزشی از جمله یوگا، دوچرخه سواری و رقص را خواهد داشت و اپل وعده داده در آینده مدهای ورزشی جدید به صورت هفتگی به آن اضافه خواهند شد.

سرویس Fitness Plus پیش از پایان سال ۲۰۲۰ با قیمت ماهانه ۹.۹۹ دلار یا سالانه ۷۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

باندل Apple One

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم

اپل از باندل پولی جدیدی به نام Apple One رونمایی کرد که بسیاری از سرویس‌های اشتراکی این شرکت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - را در قالب سه پکیج ارائه می‌کند. ارزان ترین باندل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - ماهانه ۱۴.۹۵ دلار قیمت دارد و شامل اپل موزیک، اپل TV پلاس، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - اپل آرکید و ۵۰ گیگابایت فضای iCloud می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دو باندل دیگر می‌توانید گزارش دیجیاتو را بخوانید.

سیستم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم - عامل‌ها

اپل از امروز (۱۶ سپتامبر، ۲۶ شهریور) نسخه جدید سیستم عامل‌های این شرکت از جمله iOS 14, iPadOS 14, watchOS 7 و tvOS 14 را منتشر می‌کند. اپل اعلام می‌کند که تمام محصولات معرفی شده در رویداد Time Flies با سیستم عامل جدید به دست مشتری خواهند رسید.

- تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دستجرد استان قم -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone