🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26222.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

همکاری فورد و مک دونالد برای تولید قطعات خودرو از پسماند قهوه

فورد در تلاش است تا با همکاری رستوران های زنجیره ای مک دونالد از پسماند قهوه برای تولید قطعات خودرو استفاده نماید. شرکت فورد و رستوران های زنجیره ای مک دونالد به تازگی وارد همکاری ...

فورد در تلاش است تا با همکاری رستوران های زنجیره ای مک دونالد از پسماند قهوه برای تولید قطعات خودرو استفاده نماید.

شرکت فورد و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - رستوران های زنجیره ای مک دونالد به تازگی وارد همکاری شده اند تا نقش خودشان را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - در مبارزه با تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین ایفا کنند. فورد می خواهد پسماند قهوه (پوسته باقیمانده از فرایند فرآوری دانه های قهوه) را بازیافت کرده و از آن در ساخت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - قطعات خودرو بهره بگیرد.

پسماند قهوه مورد استفاده در مک دونالد معمولاً به مراکز دفع ویژه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - انتقال پیدا می کند، اما به زودی سر از آزمایشگاه های فورد در خواهد آورد. این پسماند توانایی تبدیل شدن به بیوپلاستیک یا پلاستیک تجزیه پذیر را دارد. با این کار می توان پسماند غذایی را کم کرد، قطعات خودرو را سبک تر ساخت، از نفت یا محصولات نفتی کمتری استفاده کرد و انتشار گاز CO2 را نیز کاهش داد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان

صنعت خودرو زیر فشار سنگین طرفداران محیط زیست قرار دارد، چون تحقیقات نشان می دهند حدود - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - یک چهارم از آلودگی کربنی کره خاکی به انتشار آلاینده ها از خودروها در بخش حمل و نقل اختصاص دارد. همین موضوع، خودروسازان جهانی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - را به سمت خودروهای برقی سوق داده است. فورد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - که یکی از چهار شرکت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - برتر جهان در این صنعت به شمار می رود، برنامه های زیادی را برای کاهش اثر زیست محیطی خود در سر دارد.

البته بازیافت پسماند قهوه و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - تبدیل آن به قطعات خودرو نقش کمرنگی را در این برنامه بزرگ ایفا خواهد کرد، ولی باز هم می تواند نگاه مثبت منتقدین را به خود جلب نماید. مک دونالد فقط در قاره آمریکا، سالانه حدود 30 هزار تن پسماند قهوه تولید می کند. بازیابی و استفاده از این ماده می تواند بعضی اجزای خودرو را تا 20 درصد سبک تر کرده و انرژی مورد نیاز برای قالب ریزی را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر پاوه استان کردستان - تا 25 درصد کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone