🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26228.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ریباک از اولین کفش پیاده روی گیاهی

شرکت ریباک (Reebok) از اولین کفش پیاده روی مبتنی بر گیاه خود به نام Forever Floatride GROW رونمایی کرد. در این کفش موادی همچون فوم جلبک Bloom و مواد درخت اکالیپتوس به کار رفته و ...

شرکت ریباک (Reebok) از اولین کفش پیاده روی مبتنی بر گیاه خود به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - نام Forever Floatride GROW رونمایی کرد. در این کفش موادی همچون فوم جلبک Bloom و مواد درخت اکالیپتوس به کار رفته و از سال آینده میلادی به بازار عرضه می شود.

کفش ریباک Forever Floatride GROW بر مبنای کفش - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - های سازگار با محیط زیست سری Cotton + Corn ساخته شده است. این محصول نوعی به روز رسانی برای کفش محبوب Forever Floatride Energy - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - ساخت همین کمپانی بوده و با تأکید بر استفاده کمتر از پلاستیک های مبتنی بر نفت خام ساخته شده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

کمپانی ریباک می گوید با انجام تحقیقات دقیق و آزمایش مواد مختلف، از تناسب مواد گیاهی برای استفاده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - در این کفش اطمینان حاصل کرده و اضافه می کند که در لایه میانی بیشترین سازگاری با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - محیط زیست را کسب کرده. جنس این قسمت از گیاه کرچک پرورشی تشکیل شده و نرم و بسیار واکنش پذیر توصیف شده است.

کفی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - کفش از جنس فوم جلبک Bloom بوده که به گفته ریباک به طور طبیعی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - در برابر بوهای نامطبوع مقاومت می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - کند. قسمت بیرونی کفش نیز از مواد درخت کائوچو تشکیل شده و خبری از مواد نفتی نیست.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

یکی از مدیران ارشد ریباک با اشاره به اینکه آنها سه سال زمان برای ساخت کفش Forever Floatride GROW صرف کرده اند، می گوید دوندگان به دنبال استفاده از کفش های گیاهی سازگار با محیط زیست هستند ولی نمی خواهند کیفیت را فدای این ویژگی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - کنند.

کفش ریباک Forever Floatride GROW از پاییز سال 2020 به بازار عرضه می شود ولی هنوز از قیمت آن اخباری منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone