🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26221.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به حسگر اثر انگشت 3D Sonic Max کوالکام [تماشا کنید]

همانطور که دیشب در خبرها خواندید کوالکام از تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر خود با نام 3D Sonic Max رونمایی کرد و قرار است که این فناوری را در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه ...

همانطور که دیشب در خبرها خواندید کوالکام از تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر خود با نام 3D Sonic Max رونمایی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرد و قرار است که این فناوری را در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند.

البته برای آشنایی با عملکرد این فناوری نیازی به انتظار نیست و روز گذشته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمونه اولیه ای از آن در اختیار خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری کوالکام قرار گرفت تا از نزدیک با سازوکار 3D Sonic Max آشنا شوند.

پیش از هرچیز شاید بد نباشد که به دو ضعف همیشگی این سیستم ها اشاره کنیم: نخست سرعت قفل گشایی دستگاه های موبایل با کمک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر موبایل و دیگر ابعاد محدوده اسکن و البته خطر فریب دادن این سیستم ها با کمک ابزارهایی چون محافظ صفحه نمایش که پیشتر در خبرها به هرکدام از این موارد پرداخته شده است.

با در نظر داشتن تمامی این موارد مهندسان کوالکام با فهرستی از بایدها برای توسعه تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - جدید خود روبرو بودند و باید سیستمی را توسعه می دادند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - که فاقد این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاستی ها باشد. اصلی ترین به روز رسانی ایجاد شده در این سنسور محدوده اسکن آن است که حالا کل نیمه پایینی نمایشگر را پوشش می دهد؛ به این ترتیب شانس آنکه انگشت خود را در نقطه صحیح برای اسکن قرار دهید به میزان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - چشمگیری زیاد خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان

این فضای اضافه همچنین امکانی را در اختیار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مهندسان کوالکام قرار داد تا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - تعداد انگشتان قابل تشخیص توسط حسگر را هم افزایش دهند. به این ترتیب کاربران میتوانند به صورت همزمان دو انگشت خود را برای اسکن شدن روی نمایشگر قرار دهند و هر دوی آنها را ثبت کنند.

سیستم ابداعی کارشناسان کوالکام همچنین به لحاظ دقت نیز تکنولوژی های قدیمی را پشت سر می گذارد و طبق ادعای مدیران این شرکت تا ۲۰ برابر دقیق تر از آنها عمل می کند. از آنجایی که سیستم ابداعی سامسونگ برای اسکن انگشت با تصویر پرینت شده از اثرانگشت کاربر فریب داده می شد کوالکام اعلام کرده که 3D Sonic Max می تواند واقعی بودن و زنده بودن انگشت را هم تشخیص دهد. این سیستم - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - با تشخیص جریان خون و نبض فرد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - از طریق امواج فراصوت می تواند بفهمد که آیا از یک انگشت واقعی برای این کار استفاده می شود یا ماکت پلاستیکی.

تغییر دیگر به ابعاد این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - سنسور مربوط می شود. همانطور که اشاره شد این سنسور نسبت به قبل ابعاد بزرگتری پیدا کرده هرچند که طبق ادعای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کوالکام قطر آن تنها - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۰.۱۵ میلیمتر بیشتر شده است. در نتیجه شرکت های سازنده گوشی از انعطاف پذیری بیشتری برای تعیین محل قرارگیری این سنسور برخوردار خواهند بود و می توانند در کنار آن از باتری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - های بزرگ تر و دیگر قطعات تکمیلی در موبایل های تولیدی شان استفاده نمایند.

در نهایت به فاکتور سرعت می رسیم که در نمونه اولیه ارائه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - شده از تکنولوژی کوالکام بهبود قابل توجهی داشته و میتوان آن را سریع تر از هر تکنولوژی مشابهی دانست. تشخیص اثر انگشت در نیم ثانیه و وسعت یافتن فضای اسکن تفاوتی چشمگیر را در این سیستم ایجاد کرده اند که در ویدیوی زیر میتوانید مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آماندا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ مرکز شما طرفای چهارصد دستگاه زرین شهر تعمیر کولر گازی الجی انجام میده
پاسخ: بله در چهارصد دستگاه شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone