🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26219.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جدایی بنیانگذاران گوگل از آلفابت؛ ساندار پیچای مدیرعامل آلفابت شد

در پی کناره گیری «لری پیج» و «سرگئی برین»، بنیانگذاران گوگل از سمت های خود در آلفابت، ساندار پیچای، به عنوان مدیرعامل آلفابت منصوب شد. آلفابت در سال ۲۰۱۵ بنیانگذاری شد و هدف اصلی آن جداسازی ...

در پی کناره گیری «لری پیج» و «سرگئی برین»، بنیانگذاران گوگل از سمت های خود - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - آلفابت، ساندار پیچای، به عنوان مدیرعامل آلفابت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - منصوب شد.

آلفابت در سال ۲۰۱۵ بنیانگذاری شد و هدف اصلی آن جداسازی گوگل از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - کسب و کارهای دیگری بود که در کانون اهداف آن قرار نداشتند، برای مثال می توان به Waymo ،Verily،Calico و Sidewalk اشاره کرد. در آن زمان لری پیج به عنوان - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - مدیرعامل آلفابت و سرگئی به عنوان رییس آلفابت انتخاب شدند. ساندار پیچای هم سکان هدایت گوگل را در دست گرفت.

برین و پیج: نمی‌خواهیم به صندلی ریاست بچسبیم

حالا اما بنیانگذاران این غول اینترنتی نظر خود را تغییر داده و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - به این نتیجه رسیده اند که گوگل و آلفابت دیگر به دو مدیرعامل و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - رییس نیاز ندارند و از این پس ساندار همزمان مدیرعامل گوگل و آلفابت خواهد بود. انتشار این خبر نه تنها روی سهام آلفابت تاثیر منفی نداشت بلکه با ۰.۶۸ افزایش هم در بورس مبادله شد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران

طی چند سال اخیر ساندار - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - پیچای در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - رسانه ها چهره اصلی گوگل بوده اما این حرکت نه تنها نقش وی را به عنوان رهبر مجموعه آلفابت تثبیت می کند بلکه  پیج و برین را از کانون توجهات دور می سازد. پیچای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - پس از اعلام این خبر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:

در آینده به همکاری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - با پیج و برین در پست های جدیدمان ادامه خواهیم داد. به لطف آنها ما ماموریتی بی پایان، ارزش های ماندگار و فرهنگی مبتنی بر همکاری و کشف ناشناخته ها داریم و به ساختن آینده بر پایه همین بنیان مستحکم ادامه می دهیم.

برین و پیج هم تاکید کرده اند که وقتی راهی بهتر برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - مدیریت شرکت وجود دارد، علاقه ای به چسبیدن به صندلی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - مدیریت ندارند. این دو کماکان به عنوان اعضای هیئت مدیره، سهامدار و هم بنیانگذار به همکاری با گوگل و آلفابت ادامه خواهند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر پل سفید استان مازندران - داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone