🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26226.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

درمان سرطان پروستات با امواج فراصوت در 80 درصد از بیماران

درمان سرطان پروستات با روش های سنتی مثل جراحی یا رادیوتراپی خطرناک است و برای برخی از بیماران عوارضی مثل لاغری، مشکلات دفع ادرار، روده و عوارض دیگر را به دنبال دارد. حال محققان تکنیکی ...

درمان سرطان پروستات با روش های سنتی مثل جراحی یا رادیوتراپی خطرناک است و برای برخی از بیماران عوارضی مثل لاغری، مشکلات دفع ادرار، روده و عوارض دیگر را به دنبال دارد. حال محققان تکنیکی مبتنی بر امواج فراصوت ابداع کرده اند که سرطان های پیشرفته را در 80 درصد از بیماران در بازه زمانی یکساله درمان از بین می برد.

این تکنیک TULSA نام داشته و توسعه آن چندین سال طول کشیده است. در این روش یک میله از طریق مجرای ادرار وارد غده پروستات شده و با انتشار امواج صوتی دمای بافت مرده را افزایش داده و بدون آسیب رساندن به بافت سالم، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - آن را از بین می برد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان

در طول میله 10 المنت قرار گرفته که تمام غده پروستات را گرم می کنند. یک الگوریتم نیز مسئولیت نشر امواج صوتی از المنت ها، شدت و جهت آنها را بر عهده دارد. جراح به کمک یک اسکنر MRI حرکات میله را مشاهده کرده و میزان گرم شدن المنت ها را کنترل می کند.

پزشکان به تازگی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - تکنیک TULSA را روی 115 مرد با ریسک پایین و متوسط سرطان پروستات محدود به غده، آزمایش کردند. آنها به طور میانگین به مدت 51 دقیقه این روش درمانی را روی تمام غده سرطانی به کار بردند و 12 ماه بعد بیماران را معاینه کردند.

نتایج معاینات بعد از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - عمل با تکنیک TULSA امیدوار کننده بودند و سرطان پیشرفته در 80 درصد از بیماران به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - طور کامل از بین رفت. شصت و پنج درصد از بیماران هیچ نشانه ای از سرطان نشان ندادند و پادگن ویژه پروستات (PSA)، که نشانگر زیستی اصلی سرطان پروستات است، به طور میانگین 95 درصد کاهش یافت.

در بیماران هیچ گونه نشانه ای از مشکلات روده ای مشاهده نشد و نرخ مسمومیت، لاغری و بی اختیاری ادرار بسیار پایین بود. از این تکنیک علاوه بر درمان سرطان پروستات می توان بیماری های خوش خیم دیگری مثل بزرگی پروستات را نیز درمان کرد. به طور میانگین حجم پروستات در بیمارانی که مورد مطالعه قرار گرفته بودند، از 39 سانتی متر مکعب به 3.8 سانتی متر مکعب کاهش پیدا کرد.

محققان اکنون در حال انجام مطالعات بیشتر برای پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر نجف آباد استان اصفهان - از این روش درمانی هستند. روش درمانی TULSA برای استفاده بالینی مجوز گرفته و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا نیز مجوز اثربخشی و امن بودن را دریافت کرده است. محققان امیدوارند این روش درمانی در تمام ایالت های آمریکا به کار گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone