🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26229.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رهگیری مخفیانه موقعیت مکانی کاربر توسط آیفون ۱۱ پرو

پرچمدار جدید اپل حتی زمانی که کاربر مکان یابی را غیرفعال می کند، به جمع آوری و مخابره این اطلاعات ادامه می دهد. مشکلی که به صورت بالقوه خطرت امنیتی را برای کاربران آیفون به ...

پرچمدار جدید اپل حتی زمانی که کاربر مکان یابی را غیرفعال می کند، به جمع آوری و مخابره این اطلاعات ادامه می دهد. مشکلی که به صورت بالقوه خطرت امنیتی را برای کاربران آیفون به همراه دارد.

یک متخصص امنیت به نام «برایان کربس»، با انتشار فایلی ویدیویی مدعی شده آیفون ۱۱ پرو برای جمع آوری داده های مکانی به صورت منظم ماژول GPS را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - پینگ می کند. اینکار حتی در صورتی که کاربر گزینه Location Services را برای برخی اپ ها و سرویس ها غیرفعال کند، توسط آنها ادامه پیدا می کند.

اپل هرگز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - پنهان نکرده که آیفون اطلاعات مکانی هات اسپات ها یا برج های مخابراتی مجاور کاربر را به صورت رمزنگاری شده به این شرکت ارسال می کند؛ با این وجود به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - کاربر اجازه داده در بخش تنظیمات این ویژگی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - را غیر فعال کند. در واقع کاربران iOS می توانند مکانی یابی را در بخش Privacy و گزینه Location Services آیفون غیرفعال کنند اما آنطور که کربس می گوید iOS به صورت پنهانی برخی سرویس های خاص را از این محدودیت مستثنی کرده است:

ظاهرا در آیفون ۱۱ پرو امکان غیر فعال سازی برخی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - سرویس های سیستم که خواستار داده های مکانی هستند وجود ندارد مگر اینکه به صورت کامل Location Services را خاموش کرد.

همانطور که در ویدیو مشخص است، فلش کوچکی که نشانگر استفاده از GPS - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - است در کنار اپ ها و سیستم هایی ظاهر می شود که کاربر آنها را در تنظیمات غیرفعال کرده. در این ویدیو آیفون ۱۱ پرو از سیستم عامل iOS 13.2.3 بهره می برد اما کربس - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - پس از اجرای همین آزمایش روی آیفون ۸ متوجه شده که این مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - بنابرین بعید نیست علت این مساله به وای فای ۶ برگردد.

احتمال وجود این مشکل در آیفون ۱۱ هم وجود دارد. اپل در واکنش به انتشار ویدیوی مذکور آنرا مساله ای عادی خوانده که به خاطر فعال بودن سرویس های مکانی رخ می دهد. در حال حاضر تنها راه برای جلوگیری از دسترسی این سرویس ها به مکان، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - غیرفعال سازی کامل گزینه Location Services آیفون است اما - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - اینکار برخی قابلیت های - تعمیرات کولر گازی گری در شهر بندرترکمن استان گلستان - گوشی را بلااستفاده می کند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone