🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26230.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون 865 ابتدا در محصولات کدام شرکت ها به کار می رود؟

کوالکام چند ساعت قبل چیپست پرچمدار جدیدش یعنی اسنپدراگون 865 را در کنار چیپست میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 765 معرفی کرد. این دو تراشه در سال آتی میلادی به عنوان قلب تپنده پرچمداران و ...

کوالکام چند ساعت قبل چیپست پرچمدار جدیدش یعنی اسنپدراگون 865 را در کنار چیپست میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 765 معرفی کرد. این دو تراشه در سال آتی میلادی به عنوان قلب تپنده پرچمداران و میان رده های پریمیوم به کار گرفته خواهند شد، ضمن اینکه پشتیبانی از 5G می تواند نسل پنجم شبکه موبایل را در دسترس عموم مردم - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار دهد.

مدت کوتاهی پس از معرفی، شرکت های مختلف استفاده از این دو چیپست - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جدید را در گوشی های آینده خود تأیید کردند. در این مطلب مروری بر این گوشی ها خواهیم داشت.

شرکت HMD

تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

شرکت HMD گلوبال از طریق بیانیه خبری اعلام کرد که سال آینده چند مدل گوشی نوکیا را با چیپست اسنپدراگون 765 معرفی خواهد کرد، اما سخنی از اسنپدراگون 865 به میان نیاورد.

یکی از مدیران ارشد این شرکت در این رابطه افزود:

اولویت اول ما برای سال 2020 - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دسترسی بیشتر کاربران به ارتباط 5G خواهد بود. ما می خواهیم تجربه 5G را از طریق گوشی های پریمیوم اما خوش قیمت و مجهز به پلتفرم اسنپدراگون 765 در اختیار مردم - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار دهیم.

این شرکت همچنین اعلام کرد که گوشی های آینده نوکیا از لنزهای زایس و فناوری PureDisplay بهره می برند.

موتورولا

تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

موتورولا شرکت دیگریست که برنامه هایش را برای استفاده از چیپست های جدید اسنپدراگون اعلام کرد. سرجیو بونیاک نماینده این شرکت می - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گوید:

بخش موبایل موتورولا در سال 2020 پیشروی خود در عصر 5G را ادامه می دهد و از پلتفرم های اسنپدراگون 865 و 765 بهره می - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گیرد. ما می خواهیم جایگاه خودمان را در - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حوزه پرچمداران پریمیوم پس بگیریم.

آخرین پرچمدار موتورولا یعنی موتو Z3 در سال 2018 و با استفاده از چیپست اسنپدراگون 835 معرفی شده است.

اوپو

تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

شرکت اوپو که زیرمجموعه BBK محسوب می شود هم وقت تلف نکرد و استفاده از چیپست پرچمدار کوالکام را در گوشی های سال آینده خود تأیید نمود. «آلن وو» مدیرعامل - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این شرکت در بیانیه خبری گفت:

اوپو در سه ماهه اول سال 2020 پرچمداران خودش را با پلتفرم - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اسنپدراگون 865 عرضه می کند تا تجربه 5G سریع و عالی را در اختیار کاربران قرار دهد.

پرچمداران اوپو از سری رینو (Reno) - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هستند. البته «برایان شن» از مدیران این شرکت در توییتر اعلام کرد اوپو رینو 3 (مدل 5G) از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده خواهد نمود.

شیائومی

تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

«بن لین» مدیرعامل شیائومی در مراسم کوالکام روی صحنه آمد و اعلام کرد شیائومی می 10 جزو اولین پرچمداران مجهز به اسنپدراگون 865 خواهد بود. او همچنین گفت ردمی K30 نیز از تراشه های جدید کوالکام بهره مند می گردد:

هفته آینده گوشی ردمی K30 را با چیپست اسنپدراگون 765 معرفی می کنیم که از فناوری - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 5G بهره می برد. کمی پس از آن رونمایی پرچمدار می 10 را با اسنپدراگون 865 انجام خواهیم داد.

گفتنیست ردمی K30 به اسنپدراگون 765G مجهز می شود که توان گرافیکی بیشتری نسبت به مدل - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - استاندارد خواهد داشت.

دیگران

تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

کوالکام در مراسم دیروز خود از شرکت های دیگری مثل ریلمی و ویوو نیز نام برد که اسنپدراگون 765 را - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در گوشی های آینده خود - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به کار می گیرند. دیگر - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شرکای تجاری کوالکام مثل اچ تی سی، وان - تعمیرات کولر گازی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پلاس، ال جی، نوبیا، سامسونگ و ZTE هم در اسلایدهای کوالکام دیده شدند اما هنوز برنامه مشخصی را اعلام نکرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone