🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36732.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ بالاخره اموجی های خود را به‌روزرسانی کرد

سامسونگ هیچ گاه اموجی های خوبی نداشت. آن ها صرفا دایره های زردرنگی بودند که گاهی در انتقال مفهوم هم عملکرد درستی به نمایش نمی گذاشتند. به عنوان مثال، ممکن بود اموجی ای که به ...

سامسونگ هیچ گاه اموجی های خوبی نداشت. آن ها صرفا دایره های زردرنگی بودند که گاهی در انتقال مفهوم هم عملکرد درستی به نمایش نمی گذاشتند. به عنوان مثال، ممکن بود اموجی ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که به خیال تان نماد شوکه شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را به طرف مقابل می فرستادید، ولی مفهوم گرسنگی از آن برداشت می شد.

اما خوشبختانه با ارتقای رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس از نسخه ۸.۵ به ۹، آرشیو اموجی های سامسونگ هم دستخوش تغییراتی گشته و طراحی آن ها به‌روزرسانی شده است.

همانطور که در اسکرین شات پایین می بینید، اموجی های جدید سامسونگ حالا به اموجی های سایر شرکت ها شباهت بیشتری دارند و در انتقال مفهوم موفقیت آمیزتر از گذشته عمل می کنند:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل

خوشبختانه در اموجی های جدید، حالات چهره ها از نو طراحی شده و ضمنا رنگ اموجی های حیوانات هم تغییر کرده تا با سایر سیستم های عامل سازگاری بیشتری داشته باشد.

همچنین اموجی های پرطرفداری مثل ناخن لاک خورده، مرد در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حال رقصیدن و موجود بیگانه هم حالا ظاهر زیباتری به خود گرفته اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ شاهد اموجی های جدیدی هم هستیم، که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جالب ترین آن ها شامل یک صورت با چشم های ستاره ای، یک سر در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انفجار و یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چهره با عینک تک لنزی می شوند.

نکته دیگر این که سامسونگ رنگ پوست پیش فرض تمام اموجی هایش را رنگ زرد استاندارد کاراکترهای انیمیشن سیمپسون ها قرار داده که البته می توان آن ها را تغییر داد. برای دسترسی به اموجی های جدید، لازم است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که آپدیت اندروید اوریو را دریافت نمایید.

سامسونگ اکسپرینس ۹.۰ به عنوان بخشی از آپدیت اوریو برای صاحبان دیوایس های گلکسی منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone