🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38773.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نینتندو «ماریو کارت» را به دنیای موبایل می آورد

نینتندو به تازگی از فرنچایز بعدی خود که راهش را به حوزه موبایل های هوشمند باز خواهد کرد رونمایی به عمل آورده و این فرنچایز چیزی نیست جز سری «ماریو کارت». به گفته نینتندو طی ...

نینتندو به تازگی از فرنچایز بعدی خود که راهش را به حوزه موبایل های هوشمند باز خواهد کرد رونمایی به عمل آورده و این فرنچایز چیزی نیست جز سری «ماریو کارت». به گفته نینتندو طی سال مالی آتی (یعنی بین آوریل سال تقویمی 2018 الی مارس 2019) باید منتظر اپلیکیشنی به نام Mario Kart Tour برای اسمارت فون ها باشیم.

هنوز اطلاعات خاصی درباره ماریو کارت تور منتشر نشده و صرفاً می دانیم نینتندو - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چنین عنوانی را در دستور کار دارد؛ با این حال ماریو کارت یکی از بزرگ ترین فرنچایزهای نینتندو به حساب می آید و انتظار می رود به موفقیتی قابل توجه روی دیوایس های هوشمند برسد.

روز گذشته نینتندو اعلام کرد کنسول سوییچ تا به این لحظه فروشی 14.86 - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میلیون واحدی داشته و تقریباً نیمی از خریداران کنسول هیبریدی مورد اشاره، بازی «Mario Kart 8 Deluxe» را هم خریداری کرده اند؛ پورتی مستقیم از یکی از انحصاری های Wii U که علی رغم ناکامی این کنسول، هشت میلیون کپی فروخته بود.

چندان دور از ذهن نخواهد بود که بگوییم که نینتندو عناوین بیشتری برای موبایل در دست توسعه دارد. کمپانی ساکن کیوتو قرار بود تا پایان سال 2017، پنج بازی برای موبایل های هوشمند عرضه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کند اما تا به این لحظه، تنها شاهد انتشار سوپر ماریو ران، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فایر امبلم هیروز، انیمال کراسینگ و اپلیکیشن اجتماعی نه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چندان موفق Miitomo بوده ایم. گفتنی است که وال استریت ژورنال طی سال گذشته در گزارشی از ساخت نسخه موبایل Legend of - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Zelda نیز خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone