🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38777.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتشار گزارش مالی فیسبوک برای سه ماهه پایانی ۲۰۱۷؛ رشد واتس اپ و افول فیسبوک

مارک زاکربرگ ساعاتی پیش گزارش مالی فیسبوک در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده که در آن آمار و ارقام جالبی به چشم می خورد. مطابق این گزارش، جمعیت واتس اپ حالا به ...

مارک زاکربرگ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ساعاتی پیش گزارش مالی فیسبوک در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده که در آن آمار و ارقام جالبی به چشم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می خورد. مطابق این گزارش، جمعیت واتس اپ حالا به بیش از ۱.۵ میلیارد نفر رسیده که حدود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ۶۰ میلیارد پیام را در روز بین یکدیگر رد و بدل می کنند.

واتس اپ در حالی به این آمار فوق العاده دست یافته که تا جولای سال گذشته میلادی، پذیرای ۱.۳ میلیارد کاربر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فعال ماهانه و ۱ میلیارد کاربر فعال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روزانه بوده است. زاکربرگ در ادامه گزارش به رشد بسیار خوب قابلیت استوری در محصولات فیسبوک اشاره کرده و اعلام کرده که اینستاگرام و واتس اپ حالا به ترتیب محبوب ترین اپلیکیشن ها برای اشتراک گذاری استوری محسوب می - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شوند.

قابلیت استوری که مستقیما از اپلیکیشن اسنپ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چت کپی برداری شده، حالا هم در اینستاگرام و هم واتس اپ بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد که در مقایسه با استوری های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اسنپ چت با ۱۷۸ میلیون کاربر آمار قابل توجهی است.

تعداد کاربران فعال روزانه فیسبوک در آمریکا و کانادا از ۱۸۵ میلیون به ۱۸۴ میلیون نفر کاهش یافته است

اما بر خلاف واتس اپ و اینستاگرام، به نظر می رسد که خود سرویس فیسبوک بر خلاف زیر مجموعه هایش حال و روز خوشی ندارد. به گفته فیسبوک علیرغم تلاش های این شرکت برای تحول بخش News Feed، میزان استفاده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این شبکه اجتماعی این روزها به ۵۰ میلیون ساعت در روز کاهش پیدا کرده است.

همچنین وبسایت Recode گزارش می دهد که فیسبوک علیرغم این که در سه ماهه های متوالی با رشدی ۱۴ درصدی در تعداد کاربران فعال ماهانه و روزانه مواجه بوده، اما تعداد کاربران فعال روزانه اش در آمریکا و کانادا از ۱۸۵ میلیون به ۱۸۴ میلیون نفر کاهش یافته و آمار کاربران فعال ماهانه نیز بدون هیچ تغییری روی مرز ۲۳۹ میلیون نفر باقی مانده است.

به گزارش ریکود علیرغم افزایش تعداد کاربران فعال ماهانه فیسبوک به مجموع ۱.۴ میلیارد نفر، سرعت رشد کاربران در این شبکه اجتماعی با افت محسوسی مواجه شده و به آهسته ترین میزان خود رسیده است. گفتنی است که مارک زاکربرگ قبلا این اتفاق را پیش بینی کرده بود اما به عقیده وی، این موضوع می تواند در دراز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدت به نفع فیسبوک تمام شود.

اما با جمع بندی تمام این آمار و ارقام، میزان درآمدهای کلی فیسبوک از ۲۷.۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ حالا به ۴۰.۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - افزایش یافته که به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نظر می رسد بخش زیادی از این افزایش درآمد را مدیون اپلیکیشن هایی مثل واتس اپ و اینستاگرام بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone