🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38780.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دارندگان سرفس پرو 4 برای حل مشکل نمایشگر، تبلت خود را در فریزر می گذارند

صدها نفر از دارندگان سرفس پرو 4 مایکروسافت اخیراً با مشکل سو سو زدن نمایشگر تبلت شان مواجه شده اند. یکی از پست های فروم پشتیبانی مایکروسافت نشان می دهد که این مشکل، از یک ...

صدها نفر از دارندگان سرفس پرو 4 مایکروسافت اخیراً با مشکل سو سو زدن نمایشگر تبلت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - شان مواجه شده اند. یکی از پست های فروم پشتیبانی مایکروسافت نشان می دهد که این مشکل، از یک سال پیش برای بسیاری از خریداران سرفس پرو 4 درسرساز بوده و عموم دیوایس های تحت تاثیر قرار گرفته، مشمول گارانتی نیستند. وب سایت Flickergate که انتشار گزارش های مربوط به چنین مشکلاتی را برعهده دارد می گوید حداقل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - 1600 دارنده سرفس پرو با مشکل سو سو زدن نمایشگر مواجه شده اند.

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد، این مشکل کاملاً به سخت افزار ارتباط دارد و مایکروسافت قادر به برطرف سازی آن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - با یک به روزرسانی نرم افزاری نخواهد بود. در حال حاضر، کمتر از 1 درصد از دیوایس های سرفس پرو 4 موجود در بازار تحت تاثیر قرار گرفته اند. در حالی که مایکروسافت از مشتریان خود می خواهد که با واحد پشتیبانی اش تماس حاصل کنند، گارانتی اکثر دیوایس ها هنگامی که این مشکل شروع به خودنمایی کرد به پایان رسیده بود.

برخی کاربران ظاهراً مجبور به پرداخت 800 دلار شده اند تا مایکروسافت مشکل سخت افزاری دستگاه خارج از گارانتی شان را برطرف سازد. گروه Flickergate می گوید سرفس پرو 4، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - به عنوان محصولی پریمیوم قیمت گذاری و تبلیغ شده و به همین خاطر، مایکروسافت باید سریعاً راهکاری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر محمودآباد استان مازندران - برای حل مشکل یافته یا فراخوانی برای جمع آوری دستگاه های آسیب پذیر منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone