🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38779.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت زمان بندی پست ها برای پروفایل های تجاری اینستاگرام امکان پذیر شد

اگر اینفلوئنسر اینستاگرام هستید یا یک صفحه اجتماعی را مدیریت می کنید، خبر خوبی برایتان داریم. اینستاگرام از امروز به صاحبان پروفایل های تجاری اجازه می دهد که پست ها را برای ارسال زمان بندی ...

اگر اینفلوئنسر اینستاگرام هستید یا یک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - صفحه اجتماعی را مدیریت می کنید، خبر خوبی برایتان داریم. اینستاگرام از امروز به صاحبان پروفایل های تجاری اجازه می دهد که پست ها را برای ارسال زمان بندی کنند.

البته در حال حاضر این قابلیت فقط از تصاویر پشتیبانی می کند و متأسفانه هنوز شامل ویدیوها نمی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شود، نکته دیگر این که برای دسترسی به آن نیازمند استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث هستید.

اگر می خواهید پست هایتان را زمان بندی کنید، فعلا ناچارید سرویس هایی مثل HootSuite، Sprout Social یا سرویس های دیگری که جزو شرکای تجاری فیسبوک یا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اینستاگرام هستند را به کار بگیرید که طبعا استفاده از آن ها برایتان هزینه در پی دارد.

این نخستین باری است که اینستاگرام دسترسی به قابلیت زمان بندی پست ها را برای کاربرانش آزاد می کند. تا پیش از این، کاربران صرفا می توانستند کپشن پست ها را از قبل نوشته و در Draft ذخیره کنند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یا این که با ارسال نوتیفیکیشن های آنی مخاطبین را از ارسال پست هایشان با خبر سازند.

اینستاگرام می گوید که امکان زمان بندی پست ها فعلا در انحصار پروفایل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - های تجاری قرار دارد، اما تا اوایل سال 2019 تمام کاربران این شبکه اجتماعی می توانند از آن استفاده نمایند.

در انتها باید بدانید که Graph API اینستاگرام نیز از امروز قابلیت جدیدی به نام Business Discovery دریافت کرده که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات پروفایل کسب و کارها را مرور کنند. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - همچنین Mentions هم گزینه دیگری است که برای پروفایل های تجاری امکان مشاهده پست هایی را می دهد که در آن ها تگ شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone