🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38784.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بیل گیتس کتاب مورد علاقه‌اش را معرفی کرد؛ اینک روشنگری

جهان روز به روز در حال بدتر شدن نیست. بله درست خواندید، به گفته‌ی «استیون پینکر» نویسنده‌ی کتاب اینک روشنگری (Enlightenment Now) بدین مطلب اعتقاد دارد. به باور وی شرایط زندگی در بسیاری موارد نسبت ...

جهان روز به روز در حال بدتر شدن نیست. بله درست خواندید، به گفته‌ی «استیون پینکر» نویسنده‌ی کتاب اینک روشنگری (Enlightenment Now) بدین مطلب اعتقاد دارد. به باور وی شرایط زندگی در بسیاری موارد نسبت به گذشته در حال پیشرفت است. این مسئله موجب شده که بیل گیتس کتاب مورد علاقه‌اش را پیدا کرده و سعی کرده با استفاده از نام خود، پیام این کتاب را به همگان برساند.

اینکه مدیرعامل بازنشسته‌ی مایکروسافت علاقه‌ی زیادی به کتاب خواندن دارد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مطلب عجیبی نیست. او گاهی کتاب‌های مورد علاقه‌ی خود را نیز با کاربران فضای مجازی به اشتراک می گذارد.وی به همین علت جمعه‌ی گذشته اعلام نمود که کتاب جدید استیون پینکر به نام اینک روشنگری به صدر لیست کتابهای مورد علاقه‌اش راه پیدا کرده است.

به گفته‌ی گیتس، پینکر که روانشناسی فعال در حوزه‌ی روان‌شناسی شناختی است سعی کرده خشونت را در تاریخ تعقیب کند و تاثیراتش بر ۱۵ معیار موفقیت نظیر امنیت، کیفیت زندگی، علم و .... بسنجد. بر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اساس این بررسی‌ها بر خلاف نظر عموم مردم مشخص می‌شود که جهان چرا و چگونه در حال پیشرفت است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اما سوال اساسی اینجاست که اگر محیط پیرامون ما همواره در حال بهتر شدن است چرا هیچکس چنین تصوری نداشته و فقط مطالب منفی در این باره‌ به یادمان می‌آید.

پینکر در صحبتی که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با گیتس داشت به این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مطلب اشاره کرده و گفت:

«طبیعت خبر این‌گونه است که اتفاقات رخ داده را پوشش دهد نه مشکلاتی که ریشه کن شده است. اکنون احتمالات مرگ و میر انسان‌ها در زمان کودکی و هنگام زایمان نسبت به ۵۰ سال گذشته - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاهش یافته است. بنابراین خبرگزاری‌ها نمی‌توانند یک روز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را به خبر ریشه‌کن شدن گرسنگی یا از بین رفتن بسیاری از مریضی‌ها اختصاص دهند. به همین دلیل است که ساکنین قرن بیست و یکم بیشتر روی خبر‌های منفی تمرکز کرده و دستاورد‌های کوچکی که در ۵۰ سال گذشته شبیه یک رویا بوده‌اند را نمی‌بینند.»

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت

بنیان‌گذار مایکروسافت نیز با او هم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عقیده است - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و باور دارد اگر دیدگاه مثبت اندیشی بر اساس دستاورد‌های مطلوب بشر در ذهن مخاطبان ایجاد شود، آنها می‌توانند با آرامش بیشتری زندگی کرده و به فردایی بهتر امید داشته باشند.

کتاب اینک روشنگری هنوز به بازار عرضه نشده و قرار است ۷ بهمن ماه به پیشخوان کتاب فروشی‌های جهان اضافه شود اما گیتس این امکان فراهم کرده که هر کس در وب سایت شخصی‌اش ثبت نام کند قادر باشد فصل اول کتاب را به طور رایگان دانلود کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone