🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38776.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های خانواده هواوی P20، روز هفتم فروردین رسماً معرفی می شوند

هواوی سال 2018 را به شکل چندان مساعدی آغاز نکرد. میت 10 پرو حقیقتاً موبایلی عالی است اما علی رغم این موضوع، از سوی اپراتورهای مخابراتی آمریکا به فروش نخواهد رسید و این موضوع، مستقیماً ...

هواوی سال 2018 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را به شکل چندان مساعدی آغاز نکرد. میت 10 پرو حقیقتاً موبایلی عالی است اما علی رغم این موضوع، از سوی اپراتورهای مخابراتی آمریکا به فروش نخواهد رسید و این موضوع، مستقیماً به فشارهای دولت ایالات متحده ارتباط دارد. چنین اتفاقی، قطعاً به هواوی لطمه وارد کرد اما به نظر می رسد چینی ها تا دو ماه دیگر از پرچمداری تازه رونمایی می کنند که اوضاع را برایشان تلطیف خواهد کرد.

هواوی اخیراً دعوت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نامه های مراسمی در روز 27 مارس (7 فروردین ماه) را به دست اصحاب رسانه رسانده که در شهر پاریس برگزار می شود. اگرچه در دعوت نامه اشاره ای مستقیم به موبایل های خانواده P20 نشده، عبارت «دیوایس های پرچمدار تازه» قطعاً به این سری اشاره دارد.

تا به این لحظه، اطلاعاتی کمابیش درباره پرچمداران - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تازه هواوی منتشر شده و برخلاف آنچه پیشتر گمانه زنی می شد، دیوایس های تازه P20 نام گرفته اند و خبری از نامگذاری P11 برای آنها نیست. از سوی دیگر، گفته می شود موبایل P20 مجموعاً از سه دوربین روی بدنه پشتی بهره مند خواهد شد. لازم به اشاره است که موبایل های سری P هواوی به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خاطر ویژگی های هیجان انگیز دوربین هایشان به شهرت رسیده اند و به همین خاطر، ارتقای دوربین جای تعجب چندانی ندارد.

علاوه بر این ها، انتظار می رود P20 به همان چیپست کایرین 970 مجهز باشد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که پیشتر در میت 10 پرو مشاهده شده و به صورت پیش فرض، اندروید 8.0 یا 8.1 اوریو را به اجرا در خواهد آورد. در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شایعات آمده باید منتظر رونمایی از سه دستگاه در این خانواده باشیم که P20 ،P20 Lite و P20 Pro نام گرفته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone