🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38786.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دستور COM Surrogate چیست و چرا روی ویندوز اجرا می شود؟

اگر به طور اتفاقی سری به تسک منیجر ویندوز بزنید، احتمال آن زیاد است که حداقل یکی از دستورات در حال اجرای «COM Surrogate» را ببینید. این دستورات که اغلب روی تمام پی سی ها، ...

اگر به طور اتفاقی سری به تسک منیجر ویندوز بزنید، احتمال آن زیاد است که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حداقل یکی از دستورات در حال اجرای «COM Surrogate» را ببینید. این دستورات که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اغلب روی تمام پی سی ها، در حال اجرا دیده می شوند حاوی فایلی به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نام «dllhost.exe» هستند که در اصل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جزء جدا ناپذیر ویندوز به حساب می آیند.

فرقی هم نمی کند که از چه ویندوزی استفاده کنید. چرا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که در هر صورت آن ها روی تمام نسخه های ویندوز حضور دارند و مطمئنا این حضور پررنگ در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد. اما این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که واقعا این دستور چیست و دقیقا چه کاری در ویندوز انجام می دهد.

COM Surrogate چیست؟

ریشه COM به عبارت «Component Object Model» باز می گردد و در اصل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به رابطی اشاره دارد که مایکروسافت از آن در سال ۱۹۹۳ میلادی پرده براشت. به کمک این رابط به توسعه دهندگان این اجازه داده شد تا با ساخت «COM object» ها بتوانند از چندین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و چند زبان مختلف برنامه نویسی استفاده کنند.

در اصل COM object ها به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اپلیکیشن های دیگر افزوده می شوند و گسترش دادن - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آن ها را ممکن می سازند. به عنوان مثال، زمانی که وارد یک پوشه می شوید، فایل منیجر ویندوز برای ساخت تصاویر بندانگشتی از فایل ها، به سراغ COM object ها می رود.

به بیانی دیگر، COM object ها وظیفه ساختن تصاویر بند انگشتی از تصاویر، ویدیوها یا هر فایل دیگری را به عهده می گیرند و به نوعی گستره امکانات فایل منیجر ویندوز را افزایش می دهند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

البته همین موضوع می تواند باعث - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بروز برخی مشکلات اساسی هم بشود. اگر فعالیت یک COM object با مشکل رو به رو شود، تمام هاست پراسس هایش را با خود نابود می کند و مشکلات مخربی را برای ویندوز به همراه می آورد.

به عنوان مثال، همین موضوع می تواند باعث شود که فایل منیجر ویندوز به طور کل از ساخت تصاویر بندانگشتی بازبماند و بخشی از فعالیت هایش از کار بیفتند. از این رو، مایکروسافت برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مسائلی، دستورات COM Surrogate را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در ویندوز تعریف کرده.

COM Surrogate ها خارج از پردازش اصلی درخواست شده، یک COM object به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اجرا در می آورند تا در صورت کرش COM object فقط پردازش های COM Surrogate - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از مدار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خارج شوند و در کار هاست پراسس های اصلی اختلالی به وجود نیاید.

به عنوان مثال، فایل اکسپلورر ویندوز در هر زمانی که بخواهد تصاویر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بندانگشتی بسازد، باید یک COM Surrogate - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به اجرا درآورد. این COM Surrogate، پردازش های کام آبجکتی را که قرار است این کار را انجام دهد، میزبانی می کند تا در صورت کرش کردن آن، مشکلی برای فعالیت های فایل اکسپلورر ایجاد نشود.

چطور - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بفهمیم که COM object ها توسط کدام COM Surrogate میزبانی می شوند؟

تسک منیجر استاندارد ویندوز همانطور که از ظاهر ساده اش پیداست قادر به نمایش اطلاعات جزئی نیست و نمی تواند بگوید که هر COM object توسط کدام COM Surrogate میزبانی می - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شود.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با این حال اگر به دنبال چنین اطلاعاتی هستید، پیشنهاد می کنیم از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ابزار Process Explorer مایکروسافت استفاده کنید. فقط کافیست پس از دانلود و نصب آن، وارد پنجره اش شوید و با پیدا کردن پردازش های dllhost.exe در مورد COM Object ها و  COM Surrogate ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا امکان متوقف کردن COM Surrogate ها وجود دارد؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، COM Surrogate جزء جدایی ناپذیر ویندوز است. به همین منظور نمی توان فعالیت آن - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها را متوقف - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرد. چرا که در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این صورت بسیاری از پردازش های سیستم با مشکل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مواجه می شوند و ویندوز نمی تواند فعالیت هایش را آنطور که باید به انجام رساند.

آیا آن ها ویروس هستند؟

خب مسلما پاسخ این سوال یک نه قاطع است. با این حال، بدافزارها می توانند از دستورات کام استفاده کنند و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در امور اجرایی سیستم اختلال به وجود آورند. شاید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بهترین مثالی هم که بتوان در این مورد زد بدافزار Trojan.Poweliks باشد که با آلوده کردن فایل های dllhost.exe، فعالیت های مخرب خود را آغاز می کند.

به همین منظور اگر متوجه شدید که میزان استفاده از پردازنده سیستم به لطف پردازش های فایل های COM Surrogate به طور قابل توجهی بالا رفته، باید احتمال آلوده شدن کامپیوترتان به یک بدافزار مخرب را بدهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درنا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ سمت پارک ساحلی و جنگلی آستانه اشرفیه اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در پارک ساحلی و جنگلی شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone