🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38785.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Game of Warriors؛ مراقب شارژ موبایل تان باشید

بازی های سبک Idle Games اگرچه به خاطر ذات بی پایان خود و المان های اعتیادآورشان از عناوین ممنوعه اسمارت فون ها هستند ولی گاهی اوقات بد نیست روی تخت دراز بکشیم، یکی از این ...

بازی های سبک Idle Games اگرچه به خاطر ذات بی پایان خود و المان های اعتیادآورشان از عناوین ممنوعه اسمارت فون ها هستند ولی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گاهی اوقات بد نیست روی تخت دراز بکشیم، یکی از این بازی ها را نصب کنیم و جمله «فقط پنج - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دقیقه دیگر» را برای دفعات متوالی به خودمان بگوییم.

با بیش از یک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - میلیون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دانلود و میانگین امتیازی 4.6 در گوگل پلی، بازی از عناوین محبوب Idle Games به شمار می رود

Game of - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Warriors یکی از عناوین خوب همین سبک است که به نوعی نسخه پیشرفته عنوان دوست داشتنی Grow Castle به حساب می آید. سازنده هر چند سعی کرده با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استفاده از المان های سبک استراتژی ساخته اش را از نمونه های مشابه جدا کند ولی همچنان با یکی از کلیشه های سرگرم کننده Idle Games رو به رو هستیم.

جدا از جذابیت همیشگی سبک Idle Games، همانند Grow Castle چیزی که بازی را جذاب - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تر می کند باز گذاشتن دست گیمر برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شخصی سازی محیط اطرافش است. هر چیزی که دارید را می توانید ارتقا دهید و این کار نه تنها قدرت تان را افزایش می دهد بلکه تغییراتی ظاهری زیادی را نیز در محیط به وجود می آورد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
نمایی از بازی پیش از جنگ؛ با لمس Next Wave موجی از دشمنان به سمت تان حمله می کنند و باید با آن ها بجنگید. اگر باختید همان موج (Wave) را تکرار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنید و در صورت پیروزی نوبت به موج قوی تر می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رسد.

بنابراین تا جایی که می توانید به بازی ادامه می دهید تا تغییرات بیشتری را دیده و برای بهبود قلعه آیتم های بیشتری را خریداری کنید. البته برخلاف دیگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عناوین سبک Idle Games که معمولا بعد از خروج، بازی همچنان ادامه می یابد در Game of Warriors این ویژگی با محدودیت هایی حضور دارد که شاید به مذاق بعضی ها خوش نیاید.

همانگونه که بالاتر گفتیم، ساخته Play365 نسخه پیشرفته تر Grow Castle است. بنابراین مثل این بازی در اینجا هم کنترل یک قلعه به شما داده می شود و دو کار مهم دارید: قلعه را قدرتمند کرده و با موج های دشمنان رو به رو شوید. در هر حمله می توانید سربازانی را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به میدان نبرد بفرستید یا از ابزارهای دیگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کمک بگیرید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
نوار قرمز رنگی که در پایین سمت چپ حضور دارد، انرژی شما برای استفاده از سربازان را نشان می دهد. باید صبر کنید این نوار پر شد تا نیروها را به میدان بفرستید.

پیش از نبرد هم باید با سکه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هایی که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در دفاع از قلعه یا حمله به بقیه به دست آوردید، منطقه خود را قدرتمند تر سازید. گفتیم حمله به بقیه، در بازی قلعه های دیگری نیز حضور دارد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که با هجوم به آن ها این مناطق در اختیارتان قرار گرفته و هر دقیقه مالیاتی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را به شما می دهند.

کلیت Game of Warriors همین بود که خواندید. برای کسانی که از Grow Castle لذت بردند، مطمئنا ساخته استودیوی Play365 می تواند سرگرم کننده باشد. اگر هم تاکنون عنوانی از سبک Idle Games با درون مایه دفاع از قلعه و نقش آفرینی تجربه نکرده اید، Game of Warriors گزینه خوبی است تا غرق در این بازی ها شوید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
برای حمله به بقیه منطقه ها نیازمند سکه هستید. گاهی اوقات محاصره قلعه دشمنان به شما هیروها و نیروهای جدید می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دهد.
تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
در بازی نه تنها می توانید قلعه را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ارتقا دهید و ساختمان های دفاعی جدید بسازید، بلکه سربازان هم قابل ارتقا هستند.
تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Game of Warriors

سازنده: Play365 قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 60 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone