🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22931.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تمهیدات سازمان تامین اجتماعی برای حضور فیزیکی کمتر مردم در شعبات اعلام شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه توییتر خود از تمدید دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی خبر داد. همچنین به دستور وی، در حال حاضر بازرسی از کارگزاری‌ها و کارگاه‌ها تا پایان سال لغو شده ...

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه توییتر خود از تمدید دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی خبر داد. همچنین به دستور وی، در حال حاضر بازرسی از کارگزاری‌ها و کارگاه‌ها تا پایان سال لغو شده است.

«محمد شریعتمداری» در توییتی از تمهیدات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - سازمان تامین اجتماعی برای جلوگیری از تجمع مردم در دفاتر و کارگزاری‌ها خبر داد و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - گفت:

«در جهت رفاه حال بیمه شدگان و برای کاهش ضرورت خروج مردم از منزل ، سازمان تامین اجتماعی کلیه دفترچه های درمانی که تا پایان بهمن اعتبار دارند را بدون نیاز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - مراجعه به شعب سازمان یا کارگزاری و تا پایان فروردین ۹۹ تمدید اعتبار کرد.»

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان

در بحبوحه شیوع کرونا در کشور و دورکاری بسیاری از کارمندان، برخی بازرسان بیمه تامین اجتماعی با سر زدن به کارگاه‌ها و نبود برخی نیروها در این شعبات، برای دورکار‌ها «ترک کار» رد می‌کردند. این موضوع باعث شد بسیاری از مدیران و کارمندان این کارگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رویه بازرسان انتقاد داشته باشند و به همین دلیل وزیر تعاون دستور لغو تمامی بازرسی‌ها تا پایان سال را داده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - است. به گفته روابط عمومی این وزارتخانه، این مهم موجب تشویق دورکاری نیز در میان کارمندان بیمه تامین اجتماعی می‌شود.

دو اقدام - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - فوق از جمله فعالیت‌های تامین اجتماعی برای حضور هرچه کمتر مردم در دفاتر و کارگزاری‌های این مرکز است. همچنین گفتنیست در صورت نیاز به مراجعه می‌توانید ابتدا از طریق درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - نشانی eservices.tamin.ir - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - درخواست خود را ثبت و پیگیری کنید به عنوان مثال اقداماتی چون تعویض دفترچه بیمه همچنان نیاز به حضور فیزیکی شخص دارد و می‌توان برای تسریع این عمل، قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تأمین اجتماعی ابتدا از طریق سامانه خدمات غیرحضوری مذکور درخواست خود را ثبت کرده تا در زمان حضور در واحدهای مربوطه؛ تحویل دفترچه در کمترین زمان ممکن انجام شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان

درخواست‌های برخورداری از تعهدات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - کوتاه مدت سازمان تأمین اجتماعی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - نیز از دیگر موضوعات مراجعه بیمه شدگان و بازنشستگان به واحدهای اجرایی شمرده می‌شود که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - حال حاضر بسیاری از خدمات کوتاه مدت از قبیل کمک هزینه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - ازدواج، غرامت دستمزد ایام بیماری و ایام بارداری، کمک هزینه اروتز و پروتز و کمک هزینه کفن و دفن و بسیاری دیگر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی از طریق - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر شاندیز استان خراسان - درگاه خدمات غیرحضوری قابل انجام است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone