تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30229.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync انویدیا به مانیتورهای FreeSync می آید

شرکت انویدیا در جریان نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync را به چندین مانیتور سازگار با فناوری FreeSync شرکت AMD می آورد تا کاربران این دستگاه ها دیگر نیازی به خرید مانیتورهای پشتیبانی ...

شرکت انویدیا در جریان نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync را به چندین مانیتور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - سازگار با فناوری FreeSync شرکت AMD می آورد تا کاربران این دستگاه ها دیگر نیازی به خرید مانیتورهای پشتیبانی کننده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - از فناوری آن را نداشته باشید.

به این ترتیب ۱۲ مانیتور FreeSync طبق تایید انویدیا به لطف درایوری که حداکثر تا یک هفته دیگر منتشر می شود سازگاری با تکنولوژی G-Sync را دریافت خواهند کرد.

اشاره کنیم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - که فناوری یکسان سازی انطباقی یا Adaptive sync که در آن نرخ رفرش مانیتور به صورت فریم به فریم با خروجی پردازنده گرافیکی تطبیق داده می شود عاملی کلیدی در پشت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - سر گذاشتن یک تجربه گیمینگ روان و پیشرفته است.

با این حال اما دو راهکار رقیب ارائه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده برای این منظور (یعنی FreeSync از شرکت AMD و G-Sync انویدیا) همواره - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - با یکدیگر ناسازگار بوده اند واین یعنی آنها که کارت گرافیک های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - انویدیا را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - دارند باید مانیتورهای گرانقیمت G-Sync را خریداری نمایند تا از مزایای این فناوری بهره مند شوند.

از همین رو تکنولوژی FreeSync که استفاده از آن نیز برای همه آزاد است به انتخاب پیش فرض دارندگان پردازنده های گرافیکی AMD بدل شده است.

متاسفانه انویدیا بر این باور است که شمار زیادی از مانیتورهای FreeSync از نظر استاندارد در نقطه ای پایین تر از G-Sync قرار دارند. جنسن هوانگ مدیرعامل این کمپانی پیشتر در نطق خود اظهار داشت که گرچه انویدیا بالغ بر ۴۰۰ مدل مانیتور را تست کرده اما تنها ۱۲ دستگاه از آنها تست های آن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. گفته شده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - که تست ۱۰۰ مانیتور دیگر نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مانیتورهایی که طبق تایید انویدیا سازگاری لازم با G-Sync و درنتیجه سینک انطباقی را دریافت میکنند به شرح زیر هستند:

  • Acer XFA240
  • Acer XG270HU
  • Acer XV273K
  • Acer XZ321Q
  • Agon AG241QG4
  • AOC G2590FX
  • Asus MG278Q
  • Asus VG258Q
  • Asus VG278Q
  • Asus XG248
  • Asus XG258
  • BenQ XL2740
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone