🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22818.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست حسن روحانی تشکیل می‌شود

بنابر اعلام سخنگوی دولت در ششمین روز اعلام مشاهده مواردی از کرونا و شیوع آن در برخی استان‌های کشور فردا (سه شنبه) «ستاد ملی مبارزه با کرونا» به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود. «علی ربیعی» ...

بنابر اعلام سخنگوی دولت در ششمین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - روز اعلام مشاهده مواردی از کرونا و شیوع آن در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - برخی استان‌های کشور فردا (سه شنبه) «ستاد ملی مبارزه با کرونا» به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود.

«علی ربیعی» در نشست خبری خود با اشاره - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - به شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرده باید از سیاسی کردن موضوع کرونا پرهیز کنیم. ربیعی تاکید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - کرد: «شاهد سوداگری‌هایی در زمینه وسایل و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - تجهیزات بهداشتی هستیم؛ در زمینه شوینده‌ها و وسایل استرلیزه، خطوط تولید جدید در کشور ایجاد شده و از همین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - امروز به بازار عرضه میشود.» به گفته ربیعی ماسک توسط مراکز بهداشت و درمان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - بصورت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - گسترده توزیع می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود، تاکید کرد: «کمیته‌های مختلفی ذیل این ستاد تشکیل شده است. اخباری هم که دال بر تعلیق فعالیت های مراکز خرید در فضای مجازی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - منتشر می‌شود، غیرمسئولانه است.»

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل

ربیعی با بیان اینکه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - رییس جمهور و همه افراد مسئول در این زمینه تعهد و وظیفه قانونی و اخلاقی در برابر کرونا دارند، گفت: «اطمینان می‌دهیم که هیچ کم گویی از این اتفاق انجام نشود و هر چند نفری که جانشان را در این زمینه از دست بدهند را اعلام می‌کنیم.»

سخنگوی دولت باور دارد هراس بیش از اندازه از کرونا مقابله اجتماعی با آن را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. ربیعی در ادامه با بیان اینکه به هیچ وجه در مواد اولیه برای تولید وسایل بهداشتی کمبود نداریم، اظهار کرد: «امروز خبری را می‌دیدم که تمامی فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و بازار تعطیل خواهند شد. اینها قطعا قصد به هم زدن آرامش ایران را دارند و نیتشان خیرخواهانه نیست. ما اعتقاد داریم اطلاع - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - رسانی بیش از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - هر دوره دیگری مهم است اما اطلاع رسانی باید به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - شکلی باشد که واقعی باشد».

ربیعی با انتقاد از اطلاع‌رسانی نادرست درباره کرونا، گفت: «گاهی وقت‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - منفی نویسی برای لایک گرفتن در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است؛ الان زمان اعتماد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - از روابط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - دو طرفه است. اجازه دهید در کرونا با اعتماد کامل جلو برویم. در بحث کرونا شوخی نداریم و جامعه را نباید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - دچار ناامنی روانی کنیم و کشور را برای آنانی که می‌خواهند جامعه را به تاراج - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - ببرند، آماده نکنیم. در نقد کردن دولت و گفتن کاستی‌ها تردیدی وجود ندارد.»

ربیعی معتقد است که کشورهای دیگری نیز درگیر کرونا هستند که هنوز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - آن را اعلام نکردند: « بعداً و یا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - در اخبار مختلف هم مشخص می‌شود که این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سرعین استان اردبیل - کشورها هم درگیر هستند. به اعتقاد من، ما در موضوع اعلام، متعهدانه عمل کردیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone