🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22826.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

۱.۵ میلیارد تبلیغ، ۴۵ میلیون دلار هزینه؛ حضور انتخاباتی پررنگ مایکل بلومبرگ در فیسبوک

طبق گزارش یکی از تحلیلگران نشریه گاردین تبلیغات کمپین انتخاباتی مایکل بلومبرگ (از نامزدهای دمکرات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا) در فیسبوک دو برابر مجموع تبلیغاتی بوده که در این شبکه اجتماعی برای رقبای او ...

طبق گزارش یکی از تحلیلگران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - نشریه گاردین تبلیغات کمپین انتخاباتی مایکل بلومبرگ (از نامزدهای دمکرات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا) در فیسبوک دو برابر مجموع تبلیغاتی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - بوده که در این شبکه اجتماعی برای رقبای او به نمایش در آمده است. براساس اظهارات این تحلیلگر از ۲.۳ میلیارد تبلیغ انتخاباتی که در سال ۲۰۲۰ در فیسبوک به نمایش در آمده ۱.۵ میلیارد تبلیغ که برابر با ۶۹ درصد است به بلومبرگ تعلق داشته است.

نزدیک ترین کاندید به بلومبرگ از نظر میزان مشاهده شدن تبلیغاتش در فیسبوک دونالد ترامپ با ۱۲ درصد بوده و نزدیک ترین رقیب دموکرات بلومبرگ با تنها ۷ درصد از تبلیغات انتخاباتی فیسبوک جایگاه سوم این جدول را به خود اختصاص داده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - است.

بلومبرگ فقط ۴۵ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - میلیون دلار صرف تبلیغات در فیسبوک کرده است

گفتنی است مایکل بلومبرگ از زمان آغاز کمپین تبلیغاتی خود در فیسبوک یعنی حدودا سه ماه پیش، ۴۵ میلیون دلار هزینه تبلیغات به این شبکه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - اجتماعی پرداخت کرده که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - این رقم بالغ بر دو برابر مبلغ خرج شده توسط ترامپ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - در تمام طول سال ۲۰۱۹ است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران

گاردین برای تهیه این گزارش از آرشیو تبلیغاتی سیاسی فیسبوک کمک گرفت و دیتابیسی متشکل از ۱۴۲۹۳۷ تبلیغ منتسب به بلومبرگ را گردآوری کرد که از اواسط ماه نوامبر ۲۰۱۹ آغاز شده است.

ثروت شخصی (طبق آخرین برآوردها ۶۰ میلیارد دلار) بلومبرگ این امکان را برای او فراهم کرده تا مبالغ هنگفتی را صرف کمپین های تبلیغاتی خود - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - برای شرکت در انتخابات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - ۲۰۲۰ آمریکا کند. گفتنی است او تا به امروز بالغ بر ۱۲۶.۵ میلیون دلار را هم صرفا در ماه ژانویه در تبلیغات تلویزیونی خرج کرده است که به این ارقام باید ۵ میلیون دلار دیگر را که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - بلومبرگ در تبلیغات گوگل صرف کرده اضافه کرد.

همانطور که قبلا در خبرها این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امسال توجه ویژه ای به شبکه اجتماعی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - داشته است؛ او پیشتر با پرداخت مبالغ قابل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - توجه به اینفلوئنسرهای اینستاگرامی از آنها خواست که در حمایت از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نکا استان مازندران - کمپین انتخاباتی اش محتواهایی را در صفحات خود منتشر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone