🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22822.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

طرح اسنپ برای پوشش سفرهای شب عید: ۱ میلیارد تومان جایزه برای ۷هزار راننده

اسنپ اعلام کرده است که از امروز ۳ اسفند، کمپین نوروزی خود را موسوم به «سفر تا ۹۹» به مدت ۲۱ روز برگزار می‌کند. به گفته این تاکسی اینترنتی، این طرح قرار است با تشویق ...

اسنپ اعلام کرده است که از امروز ۳ اسفند، کمپین نوروزی خود را موسوم به «سفر تا ۹۹» به مدت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - ۲۱ روز برگزار می‌کند. به گفته این تاکسی اینترنتی، این طرح قرار است با تشویق رانندگان به پذیرش درخواست‌های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - سفر، به متعادل‌سازی میزان عرضه و تقاضا در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - ترافیک شب عید کمک کند.

آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، در کمپین نوروزی «سفر تا ۹۹» به بیش از ۷هزار کاربر راننده، یک میلیارد تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد. این شرکت می‌گوید شرط شرکت در قرعه‌کشی این کمپین انجام تعداد مشخصی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - سفر در بازه‌های زمانی ۳ روزه است:

«در طول این کمپین ۲۱ روزه، در هر هفته دو بار قرعه‌کشی به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - رسمی اسنپ انجام می‌شود و جوایز رانندگان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - بر اساس تعداد امتیازی که با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - انجام سفر دریافت کرده‌اند اهدا خواهد شد. کاربران راننده می‌توانند در بازه‌ زمانی کمپین «سفر تا ۹۹»، با فعالیت در اسنپ، شانس - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - حضور در چندین قرعه‌کشی را داشته باشند.»

نحوه امتیازدهی به رانندگان

کاربران راننده اسنپ در سراسر کشور بر اساس شهر محل فعالیت خود در سه دسته قرار خواهند گرفت و برای کسب امتیاز لازم جهت شرکت در قرعه‌کشی‌ها باید از ۳ تا ۲۳ اسفند تعداد مشخصی سفر انجام ‌دهند. هر امتیاز بیشتر یک شانس بیشتر برای برنده شدن جایزه خواهد بود. همچنین در پایان کمپین (۲۳ اسفند) مجموع امتیازهای کاربران راننده برای حضور در قرعه‌کشی جایزه بزرگ محاسبه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات کمپین نوروزی «سفر تا ۹۹» به اینجا مراجعه کنید.

جوایز و قرعه‌کشی‌ها

قرعه‌کشی‌ها در جریان «سفر تا ۹۹» هر ۳ روز یک بار (شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱) به صورت زنده از اینستاگرام باشگاه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - رانندگان اسنپ پخش می‌شود. در این قرعه‌کشی‌های هفتگی، هر ۳ روز، ۱۳۹۹ کاربر راننده برنده جایزه می‌شوند. به یک نفر یک جایزه ۹ میلیون تومانی، به ۹ نفر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - یک جایزه یک میلیون تومانی، به ۳۹۹ نفر یک جایزه ۲۰۰ هزار تومانی و به هزار نفر یک جایزه ۵۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

جایزه بزرگ ۹۹ میلیون تومانی

اسنپ اعلام کرده است که علاوه بر جوایز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - هفتگی این کمپین، رانندگان در یک قرعه‌کشی دیگر هم می‌توانند شانس خود را برای بردن جایزه بزرگ سفر تا ۹۹ بیازمایند. این جایزه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - ۹۹ میلیون تومانی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - بر اساس مجموع امتیازهای کسب شده کاربران راننده، که از سوم تا بیست و سوم اسنپ امتیاز کسب کرده باشند محاسبه خواهد شد. شرط شرکت در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - این قرعه‌کشی کسب حداقل ۳۰۰ امتیاز در طول کمپین است و نام برنده جایزه بزرگ در قرعه‌کشی شنبه ۲۴ اسفند مشخص خواهد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - شد.

تقسیم‌بندی شهرها و تعداد سفرها

برای شرکت در این قرعه‌کشی، منطقه فعالیت رانندگان به سه بخش مجزا تقسیم شده است و در هر بخش رانندگان باید در بازه‌های زمانی ۳ روزه تعداد مشخصی سفر موفق ثبت کنند:

«در منطقه اول، رانندگان استان‌های اردبیل، گلستان، همدان، خراسان شمالی و سمنان باید از شنبه تا دوشنبه و از سه‌شنبه تا جمعه، هر کدام ۳۵ سفر موفق انجام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - دهند و با ثبت این تعداد سفر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - یک امتیاز ازآن خود کنند. پس از آن، هر یک سفر بیشتر معادل یک امتیاز بیشتر خواهد بود.

در منطقه دوم، استان‌های خوزستان، اراک، بوشهر، گیلان، هرمزگان، ایلام، اصفهان، خراسان جنوبی، لرستان، مازنداران، قزوین، قم، شهرکرد، تبریز، ارومیه، یاسوج، یزد و زنجان رانندگان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - باید در بازه‌های زمانی ۳روزه، ۳۰ سفر انجام دهند.

در منطقه سوم، یعنی استان‌های کرج، کردستان، کرمان، کاشان، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - مشهد، شیراز، سیستان، قشم و تهران، رانندگان با ثبت ۲۵ سفر در هر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر قروه استان کردستان - ۳ روز یک امتیاز در قرعه‌کشی خواهند داشت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone